Tablecloth repellent acqua nantu à a table di cucina

A scelta bona di i tessili di a casa facenu alcuni attraversu interni. E donne moderni nantu à a tavola di cucina sò sempri di sceglienu un mantellu stannu l'acqua, chì hè tutte bè è pratiche.

In forma, u mantellu repellent acqua pò esse tondi, ovale o standard in a forma di un rectangulu. Per fà affissà armoniu nantu à a tavula, u marghjenu à i vilidi sò d'almenu 20 centimetri. I culori di tali prudutti sò assai diversi è pudete selezziunalu per qualsiasi internu di l' stile provenzale à l'alta tecnologia o li classici.

Chì hè l'essenza di u tela d'u rimettu à u tela?

Un mantellu qualità per una cucina hè fatta da naturali (linu, cuttuni) è di material sinteticu (poliester). Un compostu ripellanti à l'acqua, chjamatu Teflon, hè applicata à l'ultima etapa di a produzzione, dopu chì u pruduttu faci nantu à a vendita.

E mantene cun impregnation per a cucina, chì avè una capa esterna à l'acqua, invisibule à l'ochju, in più di a so funzione diretta per repelle l'acqua è a grassu, anu parechji bè. Tali mantelli resistenu a effetti di curretta di l'altitudine temperature. Questu hè, pudete mette un pappaddu nantu à a superficia per un corpu di tempu, senza teme à fà perdà.

I Cennetti, per catturariamente cariu di un cigarette, ùn ùn credi micca un burato in una tela, comu si passava cù tessili ordulari. Inoltre, a cumpusizioni appiicata à u table mantu reducietà significativamente a so abilità di crushing, chì significa chì ùn ci hè micca bisognu di stirà.

Cumu lavu una tela cun impregnante acqua.

A cunvenzione di u mantellu induve l'acqua hè chì pudete sculpite e fioru, fregate di tàcaru di grassu è l'altru grizzu cù un colpu regular. Se a tacca ùn hè micca eliminata a prima volta, hè lavata cù una robba cun un detergente. Ma à u tempu, l'impregnatu ùn finisci d'operà di u 100% è ci hè bisognu di più una pulitica. A più longa u tovaglia serve, u più spessu u bisognu di lavà.

In più di i vantaghji, u mantellu induve l'acqua ùn anu minuscule. A cosa principal hè chì u coperchio hè impermanente in casu d'usu improperu di u pruduttu, o più preferitu, lavatu. Per avè un tavulinu servitu per un bellu pezzu, deve esse lavatu in un poveri acqua calde. I pruduttori recettanu una temperatura di 30 ° C à 40 ° C - ponu leghje infurmazione nantu à l'etichetta.

Inoltre, ùn pò micca ghiaccià in una machina di scriveneru o manualmente. U tile hè stata prudente, è poi allungava per secà, perchè l'acqua scorri di ella stessu. I segadori sò ancu tabù. U ferru hè ricunnisciute à a temperatura più bassu, ma, com'è regula, ùn hè micca nicessariu, postu chì a impregnazione ùn permettenu micca i fasgianu.