Sifonte per lavà in màquina

U sifunaghju per a lavà inveciarà u so operau più còmode è prolongà a so esistenza. U sifuni cumete a funzioni importantei sèghinu:

  1. Impedisce a penetrazione di l'odori è l'acqua da a catene in a machina. U vapuri di crescente, in più di l'incomutatoghji, ponu esse u danu è a distruzioni di i machinari.
  2. Impedisce a entrata in u sumere di i filamenti tessili è l'altri petri particelli chì anu da e cose.
  3. Ajta à eliminà linii nantu à a manghja di a fossa.

U principiu di funziunamentu di un sifun cù un grizzu per una lavà

Sifonte hè una forma speziale, stampata per scurgari l'acqua da a lavagna.

L'acqua hè reticulata in u sump quandu u so fossa si trova. À u stessu tempu, un tappetu di l'acqua hè furmatu, funziona cum'è un otturatore hydraulicu, chì impedisce a penetrazione di gasi da a catena à l'esternu.

Tipi di sifunelli per lavà a machina

  1. Uvertu multifunziali cù una pipe branch separata . Sifoi tali sò studienti per lavà e lavapiatori. Puderanu esse installati sottu u lavamanu di bagnu o sottu a pienza di a cucina è culligati cun una lavatrice o lavapiatore, rispettivamente. Comu opzione, pudete cumprà un sifunu cù dui fagus, chì vi permettenu cunnette tutti e dui machini simultaneamente.
  2. Sifanu esternu , stallatu seperate in u sifanu di draura .
  3. Sifonte, custruitu in u muru . Hè u vantagiu hè chì cù questu metudu di stallazione, a lavagna pò esse situata vicinu à u muru.
  4. Prestite di gomma chì si cunghjuntassi à a pipe di dumbing. Hè impurtante di fà una installazione cumprendenda, chì implica a furmazione di un loop in a manghja di a fossa. Questu aiuta à creà un otturatore hydraulicu.

U materiale più cumuni di quali sifioni sò fatte sò polipropilene. Hè una resistenza à l'acqua calda à 100 ° C è detergenti.

Ricertamenti, i mudelli di sifunata per una lavà mà cù una válvula micca di ritornu sò assai populari. U scopu di a vàlvula micca di ritornu hè l'urganizazione di scurazione di l'acqua utilizata da a lavagna è senza vita di a so penetrazione inversa dopu a trasmissione di u prucessu di alta. Questu hè furnitu per una bola spiaghja in l'sifanu. Quandu u drain hè stata, u ballu s'arrivela è apre u passaghju di l'acqua. Dopu chì l'acqua hè spartu, u ballu hè purtatu à a so pusizioni originale, chì eletta u regnu di l'acqua.

U apparatu pò ancu esse furnutu da:

Regoli per cunnetta un sifuneddu per una lavà

Per assicurà chì a pompa di la lavandula ùn manca micca, e seguenti règule devi esse ellu dopu à cunghjigliani u sifanu:

  1. Hè necessariu di mantèniri l'altezza curretta in cunnette u purtellu - u sifanu ùn deve micca situatu più di 80 cm sopra à u nivellu di u pianoforte.
  2. Prupà appretzà a manguita di drenaje. Se a manghja hè piazzate solu nantu à u pavimentu, questu creazione creà una pezzu supplementu per a pompa di a lavagna. Per quessa, a manghju deve esse fissée à u muru è dà un angolo d'inclinazione chì l'acqua flussi liberamente. Se a manghi ùn hè micca longu, ùn hè megliu micca di custruisce, ma ponu un canna di drenagiu cù un diametru di 32 mm à a lavà.

Cusì, installendu un sifunaghju per a lavà, pudete riesce u so servitore.