Sacha Baron Cohen detti à i refugees un million dolares

Sasha Baron Cohen, chì hà ghjucatu in u filmu "Borat" è "Dittaturu", cun l'appruvazioni di a sposa d'Ayla Fischer, cunnisciutu per i so roles in i pittori "Shopaholic" è "L'Illusion of Deception", féliu una donazione più importante à parechje fundazioni caritati chì aiutanu à tranquilli di Siria è migrati.

Esempiu per altri

U cummedariu britannicu, chì hà decisu di fà qualcosa utilità à l'altura di e vacanze di Natale, hà parted cun un milione di dòricu è fate un fine example di filantropija per altri ricchi è famosi, hà scrittu alcuni straneri.

Leghje ancu

Boni scorsi

U monte di a prupietà caritatevuli hè statu divisu in auturità è hè stata creditata à i contatti di l'Organizazione Save the Children, chì i so sforzi sò diriguti à cumbattà l'affucapenu di sarcellatu in Siria chì puderia sviluppà in una epidimica è u Cunsigliu di Rescueu Internaziunali, chì aiuta à ottene l'educazione è l'assistenza medica per i refugees siriani a maiò femini è zitelli).

Sicondu i dati ufficiali, duranti u cunflittu in Siria, almenu 12.000 minuri morse, circa 4 milioni di persone fôru furzate d'abbandunà e so casa è u paese.