Maxi Vestiti

Maxi vestitu hè u vestitu più polemicu, chì face sensu contradictori. Pariate chì a longa massima è tuttu hè oculistica, ma à u stessu tempu, un omu in un vestitu longu eccula è preoccupa assai più ca in una miniatura franca. Per un bellu pezzu, una longa era inutilmente micca smaritu, ma in l'anni ricenti i diseggiani hà cambiatu novu cultu à a durata di u vestitu - maxi.

Designer Maxi Dresses

Disegnaturi di a scala munzone hà rializatu u tributu à l'altru di Maxi, è in i cullizzioni unu pò sempre vedere stanzi lucale è urigginali. A cullizzioni di Dolce & Gabbana sò sempre coletti chic è sexy chì eccula, ispira e spiegà. Maxi belle vistimenti di tedeschi viaghjà amaze l'imaginazione.

U maxi vistitu di Valentinu hè diventatu u segue di a sta casa di moda, è quasi tutte cullezzione finisci cù a liberazione di u mudellu cù un vistitu chic red.

U dissettore libanese Elie Saab vendite annu duie dumila è militanti, è di elli unu pò vede spessu vistimenti maxi di notte. I tarritorii di u disignu sò sempre una suluzione eccezziunale è solu suluzione assai pocu, per esempiu, un vestitu di maghju di maxi in polca.

Pò bisognu di a "Giugra Indianu" da Jean Paul Gaultier, induve sò assai uni pochi vistiti longu chì sò tradiziunali per stu paese esotico. A cullizzioni di u vestiti maxi neri, beige, rossi, blu, in u quale l'exòticu piccu di l'Orienti si senti.

Maxi vistenu nantu à u carpetu

Eghjettamenti sò longu chì sò tradiziunale per celebrazione, festivale o ingaghjamenti. Ogni annu, l'attrizzaturi scantanu e so pubblicu cù a robba di disegnu, chì u so funzione principali hè di sorpresa, soruce è rende irresistibile. A scelta di colore di prudutti hè diversa - pò esse un vestiti maxi bianchi, oru, neru, blu. Ma ùn ci hè sola una regula: ùn portanu micca rougativi per micca cunfurmà cù a strada.

Exquisitely and unusually looks green maxi dress , chì strammenu pò esse vistu nantu à e donne cun un tipu di appartenenza completamente differenti. Angelina Jolie, Kate Moss, Catherine Zeta Jones, Rihanna, Drew Barrymore, Bjens - tutti andonu nantu à a catifa russa in ghjente verdi. Vale a pena avè ricumandate u chic emerald dress maxi in u grecu stile di Christina Aguilera, in u quale hà pruibita à a premiere di a so film "Burlesque".

Cù que portà u vestito maxi?

Sapienza è accessori si deve esse elettu, piglià in contu di e caratteristiche di a figura, l'imaghjina è l'stile di l'indimuniatu. Ma ci sò qualchì regule chì deve esse osservatu:

  1. "Canto più longu u vestitu, i più brevi hè l'outerwear". Se seguite sta regula, pudete creà parechze imagine interessante è inoblighe, cumminendu sfarenti stili di maxi vistiti cù capelli chiacchi, ghjuchie chjusi o capelli di pelle.
  2. "U più bassu di l'altizza, più u più altu u calchone". Certu, in ogni regula ùn sò esse eccezzioni, ma in generale per tutti i vestiti longu sta regula opera.
  3. "U saccu duve esse chjuchju". I diseggiani ricurdavanu à longu ponti à scelta eleganti agrigatie o sacchetti di medium size. Ma, quì in u stilu casuale, i cumminzioni di una furtuna longa è una big bagu sò permessi.
  4. I prudutti ci anu in moderu. Per esempiu, un vistitu di lace di maxi ùn hè micca bisognu d'accessori à tuttu, perchè hè un ornamentu. Ma s'ellu hè u vestitu è ​​u cuteddu monofonique è simplice, ùn hè micca superflumariu per aghjunghje un cinturellu o ghjuvintì larga chì ponenu enfasi. Ancu s'è usu di l'accessori troppu cumprativi, si vede u gypsy in una manera pretensiosa è glurificata.

Hè nutate chì i longi magliusini maxi facenu chì una donna hè com'è una fata misteriosa o una ninfa di fata, è chì di l'omu ùn vole micca di fà una fata?