Quandu si sparghje lirieri dopu à fioritura?

A giubba di giurgu ogni annu diventa più diventata, pò esse truvata in quasi tutte l'uggetti di u duminiu. Parechje di e so variità sò in a nostra latitudine. Ùn si pò dì chì u liccuzzu hè una pianta senza pretensione. Questu hè micca u fiore di giardinu chì ponu piace i vostri ochji, si ùn avete micca curazione.

Tulipani sò fiori assai eleganti cù un caratteru imprevisible. Vi vurria, à u vignetu in un situ, ogni nova stagione tippi belli èranu assai coperto cù fiori aromati, è à voi cum'è spite constantemente sò malati, malamenti fiori, è ancu rifieghjanu à fà è ancu fugliale.

Chì ghjè u prublemu, cumu pò esse risoltu? È a cosa hè chì avete bisognu à esse capace di piglià i cura di elli è sapete per fà cutterie di u lysii dopu à a fioritura, quandu di scavalli è di cume u mantellu di i lampole.

Tulipani in u piriodu di l'invernu sò lucali, senza zucchini, tanti principianti ùn anu una quistione: quandu si tagghiate lirieri dopu à fioritura? Questa hè una pregunta curretta, postu chì hè a curretta di u trimimentu di i vignoli chì determina a destinazione di a pianta. Pruvate a ora per scopre da esse necessariu di trimà i zucculi di liri nantu à a fioritura.

Hè pussibule di trimriate lysii dopu à a fioritura?

Ci sò assai pruduttori di fiori in quantu i so belluccii bianchi ciurugini, in seguitu ci hè un scantu disgrazia per assicurà u pruner è stampà i vignaghjoli attraenti, cumu accumincianu a sbuffà l'apparenza tutta u disignu di u giardinu di fiore. Hè necessariu di trimà i bianchi sfruttati? Sè dumandate à i vignaghjoli vende, a risposta hè chjara: nè.

Per riguardu chì i vostri liriji dopu avè micca chjamatu i vostri ochji cù viole di puggiusi verdi, pianice e piante di longu, ma in ogni casu ùn micca tagliate tagliu immediatamenti.

U fattu hè chì i basalti di u liccatu tutta stagione si trovani cù nutrijenti chì avete bisognu à l'inguernu, è a parte di terra hè necessariu per a fotosintesi. Dunque, se trimate i vignettu immediatamenti dopu à fiorente, u bombe stà in u crescitu è ​​u sviluppu è si debilisce micca da l'inguernu. Ùn pò micca crisciutu à u tagliu di gustu senza zucchini, chì, anch'è malestanti, dà e so sustegueri utili necessarii. E ancu se a pianta pò sopravientu, si stabilisce, è sicuru a prussima temporada ùn hà micca bisognu di piacevi cun belli fiori.

Dopu chì i vostri bellesi anu spusonu, aghjustate à quandu i ultimi lòbuli fallenu è si tagghiau i castagni di zuccaru da i zicchini. Sposati, cù i foglie, iessi ch'elli migliu naturali. Questu averebbe succertu prima di Settembre Hè quandu vi vede chì i zucculi sò in grossu uguatu è siccati, andonu appena cuglitricamente cut. Hè megliu se permrezete à una altitudine di 10-15 cm da u pianu.

Se avete prughjettatu un traspurprariu di zucchero à un altru locu o chì vulete digà un bulbo per un inverndu, l'avete bisognu à fà 3-4 settimani dopu chì avè scumputu. Ma ancu in questu casu, ùn pudete micca trimparà e vogliu. L'opzione ideali, sicuru, d'aspittà à a fini di u vaghjimu. Allora à voi nantu à e mani sò i bracciali fugliali rinfurzati, è hè un materiale di pezze ghjinirosa. Puderanu trasfurmà u trasplante eccellente è invernu o sopravivanu si sò in u cantonu finu à a stagna staghjunata.

È, finitu, un cunsigliu. Sè vo site per esse chjappà i vostri liri per un bouquet (quantu si pò dì, ma sò stati rilativi cù fiori bouquet), deve selezziunà selezziunate e cose assai prudutti per questu. Doppu a vostra scelta in quelli chì anu più di cinque maiuri. In such arbusti chì u focu hè grande, hà digià acquistatu un bonu grandu. Ma micca cut the stems under the root, fate chì a bombe l 'uppurtunità di ricuperà.