Barvinok - propietate medichi è contraindications

U nome di sta pianta hè intesu à sente, ma citatinamente, quelli chì parechji ùn si puderanu imagine quantu veramente curanu. Anu admittemu, l'aspettu ùn hè micca u benefiziu principalu di u fiore, è pare avellu veramente pocu. I pruprietà terapètique è contraindicazione di u pericavanu sò assai più impurtanti. Pi assai tempu a pianta hè utilizzata in a medicina. E ancu i più aderenti ardenti di i metudi tradiziunali di trattamentu recomandanu.

I prupitati Terapiutichi di Vinca

Ci hè parechji dudi variità di castagna. È ogni ghjornu sia interessante in u so modu. U più eccezziunale hè un pericavanu picculu. A so aiutu, i medichi sò trattati a più freien. Ùn hè micca pruvucatu dolce è una fioritura rosa. Ma a piccula in termine di u numaru di pruprietà curativi, era claramente inferitu.

U bumbardamentu terapeuticu hè chì contu un gran numaru di diversi sustanzi suttili, chì sò:

A lista di e pruprietà tipica medica di u bumbardamentu hè chjaru cunsiderà:

I medii facianu nantu à a basa di una fiore, hè customu per trattà l'hipertensione è i disordini di a circulazione cerebrale. Barvinok favure l'affettu di u sistema statistikali cintrali, periculu i medichi ci ponu cunsigliu per neurosi, polyneuritis, trastorni di coordinazione, migrazii è tachycardia neurogene. Inoltre, a pianta hè eccellenti per restaurà u corpu dopu a meningoencephalitis.

I prugetti curativi di i peccati d'arba anu truvatu l'applicazione in otolulugia. Sò usati à cumbattimentu di malatii di l'uce, di a gola è di u nasu, causati da prucessi infjammatori, trastorni circulatori, infezioni. E ophtalmologisti cu l'aiutu di i fiori ci sò in prumossu cù trastu di a circulazione capulosa in a retina è a retinopatia angiopathica.

I prugetti curatori di a pianta rosette sò usati per trattà i malatie cum'è:

Tintura nantu à u fiore s'hè stabilitu cum'è un riparatu excelente per u dolcezza.

Cumu applicà Periwinkle?

I tarritorii tradizziunali avè cullati cun assai ricetti per l'usi di e piante. E a maiò parte sò simuli:

  1. Se ùn ci hè micca avvienziu è contraindicazione per l'usu di e beni benifichi di Vinca, da ellu pudete preparà un decocuurianu da ipertendenza. Pigliate si deve trè à quattru volte à u ghjornu per un quartufu di un vetru.
  2. U listessu caldo, se ne necessariu, s'utilice per a dermatitis fora. U liquidu simplice u rinfrescinu i spazii affettati di a pelle.
  3. L'infuzione nantu à u bagnu di l'acqua - un solu rimediu solu per i morri . Pìglia un coppiu di cucchiati trè volte à ghjornu.

Contraindicazioni à l'usu di Vinca

Ogni planta pussedi una contraindicazione per utilizà. E à un bumbardini ancu più cusì. Tuttu perchè a so cumpusizioni cuntene sustanzi purèi. Hè per quessa ci anu da esse stati medicini farfuri, seguitanu riguardu tutti i raccordji è e dosi. Inutili, putulente, i prublemi di cardiovascularis:

  1. Abandon the vinca hà tutte durante a gravidanza è duranti a lattazioni.
  2. U fiore ùn hè micca cunsigliatu per stinimentu.
  3. Una altra contraindicazione hè una bradicardia.