Elf Costume cù i vostri mani

L'Elves sò fabulosos agricultori di boschi chì si scuntanu in i conte di fiori è l'epici di parechji pòpuli. E li descrizzioni di sti caratteri mitichi varienu ancu. Oghje, l'elfs sò impresi indispensibuli di a festa magica principale - l'annu novu. Hè cresce chì u "collegiale" originale di u nostru Santa Claus Santa Claus ùn hà trasfirutu micca nantu à i renni, ma à pedi, è accumpagnatu da u so assistente - un elfistru pocu, chì aiutau a distribuzione rigali à i zitelli ubbidienti.

Costume di u figliolu d'annu di un elf serà ugguali appruppi nantu à u matrice à u giardinu, è in una festa di famiglia cù a famiglia. Per maravigliate l'amici è a famiglia, è ancu per fà u vostru babbu, pruvate à fà un vestitu elf cù i vostri mani.

Cume una costumaria elf?

Per fà un palu Elf di Santa è faciule. Questu palazzu vi aiuterà a ghjente è u zitellu. Sè siddu vulete, pò esse supplementatu cù accessori - un saccu per rigali, un capu, una varula magica.

Avemu bisognu:

Curriculum di travagliu

  1. U teintru verdu hè inturnutu à a mità è aghjunata cù pinnate, per escece in duie parte di u vestitu. Pudemu una T-shirt nantu à u tetu cum'è mudellu. Hè bisogna libera abbastanza per chì u palustu pò esse dispunibule nantu à a robba. Circamu a cammisa, allargannu u fondu, pruvendu da u crescita di u zitellu - appruvazioni cun u modu chì u pruduttu finitu righjunghjenu u ghjinochju.
  2. Facemu aghjustatu solu dui parte di u vestitu.
  3. Sottu l'inzuccarati sò ditti intagliati.
  4. Tagliate a gaghesa in forma di V in i dui middi.
  5. Pivarate i dettagli di u pruduttu cù a parti di u fronte è di cose nantu à i linii indicati in u cartulare cù e lettere.
  6. Delim hè un cinturione di roghjunu. A li cunsiglii di i denti, avemu addivatu campane. U vistitu elf s'ellu hè prestu.

Cumu fà un disfaru carnival di elf for a girl?

L'Elfura Foresta sò vicinu à a natura, cusì quannu creanu i so costumi, serà appruvatu d'utilizà tessili di colori naturali. Hè un disfuru per una ragazza pò esse sbagliata prestu. Dopu avè passatu una sola notte, puderà andà à a to figliola, chì, induzmente, ùn passà micca innunziatu durante a festa.

Avemu bisognu:

Curriculum di travagliu

  1. Da l'atlas turchese è tuli trimendu 2 stiglii chì measure 150 per 55 cm.
  2. Da un tela verde, aghjustò un collu in a forma di sèmpali.
  3. Tagliemu tagliate l'arme di u tela cun una puntada zigzag, per ùn falli micca. Scopre i detti, aghjuntà u collu: u primu fiurinu hè u teatru principalu, u secondu hè u tululu è cum'è a terza strata, solu da a fronte, piglià l'organza.
  4. Da l'organza di u cut, i petali sò dui semicirculi cun radiu di 55 cm.
  5. Unu di i petali hè chjappu in mezu.
  6. Cumpulammu u collu è a spine a costi cù l'oblicua indispensèvule cunnessione, in colore, cusì cusemu i costi di spalla.
  7. I cantelli di u collu sò dinò stampati cun una zigzagata, ci cosciemu e dui fegate è i marcati à u collu.
  8. Ci hè caputu chì un vestitu tali hè un elf.
  9. Facemu un caprettu. Da u tela turchese è l'organza avemu chjattitu i seguenti dati: trè petali cù punta finale, unu circu. Da u rossu verdu avemu fattu u peduncle è u pedicel.
  10. Cumpulammu u capu: da a parti di i petali in dui strati, pusendu una nantu à l'altri è andemu in un zigzag. Da quì sottu cunsultatu cusì un pede è tsvetolože.
  11. Per assicurà chì u capicucinu ùn manca di u capu, cusemu a band elastica attraversu i verni.
  12. U vistitu di elf elf è prestu.

Cù u vostru propriu mani, pudete fà altre costumi, per esempiu, Cinderella o Snow Maiden .