Antibiòtici è cumpatibilità di l'alcoolisimu

A question "Perchè ùn pò esse u alcoholu cù l'antibiotici?" Crimuleghje quelli chì anu un corpu di trattazione in i festivi o maiò grandi eventi. A ricadenza di l'antibiotici è l'alcoolu ùn cunsiglianu micca di fà cumerciate un medico, perchè unu chì hè influinzatu l'azzione di l'altru, è micca sempre utili per u corpu.

L'alcolu pussibuli cù l'antibiotici?

A risposta più bona è risposta in sta situazione hè "no". L'alcohol è l'antibiotici sò incompatibile per i so effetti chì e duie in u corpu. Comu si cunnosce, u scopu di l'antibiotici hè di annunzià e ciloghji chì facenu e nostre malatii - fungi è bacteria. Per entra in u corpu, assorbutu in u stomacu, i sustanzi attivi accuminzanu a attu, soppressinu a multiplicazione di bacteriasi patogeni è a morte di e vede. Dopu à questu, l'antibiotici deve, senza dewormi, abbandunate u corpu cù l'aiutu di u furu.

Alcohol, cullucatu in u corpu, ancu decompose è l'etanol entra in u sangue, invechjate ciò chì l'alkoħolate hà utili. L'etanolu afecta a i prucessi chimichi chì si sò in i celi. A riunione cù sustanzi attivi di l'antibiotici, l'alcohol susprandenu, entre cun elli in reazzioni negattivi per l'organi internu.

L'alkoolumu ancu influenza u funziunamentu di u fianu è i so enzimi. Questa situazioni affecalla a longu di sughjornu di l'antibiotici in u nostru corpu - u fegatu ùn hè micca effettuatu è à tempu di prublemi è rinunce. In questu casu, l'antibiotici sò stati in u corpu assai più longu chì u medicamentu chjavi u, cum'è una sustanza tossica, poison l'u corpu. Inoltre, i prudutti di decadenza intrudenu ancu in reazzione chimica cù l'alcoolidiu, chì ùn sò micca in tuttu utili à tutti i nostri organi internu.

Interaczione di l'alcool with antibiotics

Parechje ghjustificate l'alcoholicci dopu à l'antibiotici induve l'urdimentu à a droga ùn specifiche micca una prohibizione diretta di sta interaczione. Semu devi esse ricordati chì nisuna unità farmatica sola realizava prucessi diretti di rieziu chimicu di l'alkoħolu è l' antibiotici , postu chì produci drogu inizialmenti per u trattamentu di e malatie, invece di intruduce cù l'alcoolì.

L'organettu hè debilitatu durante u piriu di sta o dda malatia è perde a so forza. Ancu s'ellu hè una infezzione funziunale chì ùn hè micca influenza direttamente a vostra salute, ùn avete micca daveru u corpu ancu di più di l'alkoħolu è di l'droga. Ùn solu ùn reduzanu i difendenzi naturali, ma creanu un fundale negativu per l'effettu di a droga.

I medichi, scrivite stu o l'antibijuticu, significanu chì duranti a terapia, pudete refuse à piglià l'alcool. Nuddu pò predice chì reazzione chimica succeranu in u vostru corpu è cumu quì anu influenatu u cursu tutale di a malatia. Hè ricurdatu ancu micca di cunsumu l'alcohol in 3 giorni dopu a cumplimità di u percorsu, per avè permessu di u corpu per rinvià u circondu l'antibioticu.

I manifestazioni più frequenti di l'interaction negativu di l'antibiotici è l'alcoolu sò nuvulidi, vomiting, intoxicazioni generali di u corpu, a frebba, u dolore abdominal. Spessu, i pazienti anu seguitu chì i antibiotici ùn anu micca nisun effettu à l'alcohol, vale à dì chì sò inutilità.

In questa situazione, duvete ponderà ciò chì hè inizialmente per voi: un piacè di piacè di alcolimu o trattatu di una malatìa chì pò passà in una fase crònica per a vita o ole complicazioni à altri organi?

L'antibiotici è l'alcool - un mitu?

Qualchidunu sustiniennu chì pudete bè l'alcoolate cù l'antibiotici, affirmendu questu per u fattu chì una sola recipienti di una mala nottazione ùn fate. In ogni casu, si deve esse ricordati chì ci hè una lista di antibirici chì ùn si cunghenu cù l'alcool in qualchi cantità. Ancu un unicu usu di l'alkoħolu cù tabbili di stu tipu pò guidanu à una reazione disulfiramic.

Cu sta riazione, l'acetaldehyde hè sintitizzatu in u corpu, chì guverna a intoxicazioni di l'organizmu, è ancu à morte in grani dosi. A riazzioni simili hè usata quandu codificà un pazjentu da a dependenza alcoolica.