Suzzini in nascita - chì fà?

In a vita di ogni primu oghje, veni un tempu quandu si trovanu prima un fenomenu cum'è u salmu di u zitellu.

Cause

Ancu prima di fà nunda, hè necessariu di stabilisce a causa di i singuli in novi.

  1. A ragius principali di stu fenominu, pediatrici, hè a cunniscenza debbule trà u curu è u diafragma.
  2. A siconda causa pò esse chjamatu overeating: un salmupertoriu in un novu hè osservatu wara l'alimentazione eccessiva. Inoltre, u zitellu pò aghjunghje assai l'aria cù l'alimenta, chì pruvucà a cuntrazione di u diafragma, è resultendu un sullofonu.
  3. A spessu, a causa di a so apparizione in i culminati pò esse una ipotermia banale. Questu hè spiegatu da u fattu chì u sistema nervuariu in un zitellu hè perfettu, è i miccanichi di a termoregulazione ùn sò micca debugged.

Manifestazioni

Parechje parechje dumande per questu un sullivamentu di u zitellu culmu novu per un longu tempu è spessu. Hè deve nutatu chì a durazione di stu fenominu ùn hà nunda di fà cù nunda è pò esse sfarenti. In average, u bancu di u babbu durante 15 minuti. In ogni modu, stu prucessu pò piglià à a mezzura ora. In questu casu, hè bisognu di piglià mette chì fraccionarii u zacchinu.

Chì deve fà?

Se un singulu di novu prima appare, i genitori ùn sò micca sapè ciò chì facenu è cumu trattatu. Per adherite à e seguenti tips, pudete evità l'ocurrenti di stu fenominu.

  1. In u casu quandu u sullivazione hè u risultatu d'alimentarii, a mamma hà da cuntrullà l'alimentariu è di reduci u monte di porghje.
  2. Se un zitellu piglia una bona parte di l'aria di l'alimentazione di una buttiglia, per esse da surtite, hè necessariu di ghjurà un zitellu in i braccia in una pusizioni ghjustu prima di regurgitation. In questu casu, u zitellu deve esse pressatu à u panicu di a mòglie.
  3. Quandu allibera, avete bisognu di seguità a corretza di u pene grippu di u criaturu. In questu, ci vole à l'aghjunghje à tempu u pezzu cù l'areola. In questu situazione, scaricamentu di i singuli aiuta à cambià a pusizione di i migghiurate quandu si aghjustanu.
  4. Se u sullofonu di un nevicatu hà digià iniziatu, pò esse guaritu in un modu simplice: ghjustu à u zitellu qualchissia acqua, o aghjunghje à u pettu, cum'è cù l'alimenta. Dopu parechjate parechje sfatelli presu, stu prublema sparisce per ellu stessu.
  5. Sùbitu, u sulliccianu di u zitellu annantu à l'ipotermia. In questa situazione hè necessariu un criaturu per usaru calzini.
  6. In a maiò parte di i casi, stu fenominu ùn pruvate micca l'inconvenienti di migliori, perchè pudete, senza piglià qualunqui accionu, esce à stà.

Prevenzione

Ogni matri, adendu ogni ghjornu à uni pochi reguli simpliczii, pò assicurà chì e so migghiate ùn sùppranu micca singuli. Se u so figliolu hè nantu à l'alimentazione artificiali , pudete avè sempre monitoratu a cundizzioni di u boiillere nantu à l'buttiglia. Se u pughjenu nantu à questu hè assai grande - fate un chife chjaviu cù un flussu più chjaru. Queste si riduce a prubabilità di sullivazione dopu l'alimenta.

Ùn lasciate chì u zitellu postu l'ipotermia, sempre guardate a temperatura di u so corpu è i membri.

Dopu avè l'alimenta, aghjustate finu à i archetti, u sustegnu in i so brazze in verticalità.

Cusì, i singuli ùn sò micca una patologìa chì deve trattamentu. In ogni modu, in certi casi (raramente), pò esse un sintomu di una malatia complexa, chì hè accumpagnata da una disturbazione di u sistema nervu è u core. In tali casu, se stu fenominu si spese in spessu, senza mutivi spunenti, ci vole à turnà à u pediatricu. Ma di solitu, quasi tutti i genitori trattanu in modu cuntrullatu à i sulliccèi in i culminati, senza recite à l'aiutu di medichi especializati.