Cume era Alexander Strizhenov?

Pruduttante, guirreru, direttore è produtore russu, Alexander Strizhenov, à 40 anni hè assai ricuperu. U pesu di l'artista populari reachi 140 kg, è questu preoccupatu assai a so bella moglie, l'attrice è a presentatrice di TV Catherine Strizhenov.

L'attore hà pigliatu a decisione di implementà rapidamente è di pocu tempu hà sappiutu di distruggià più di 30 chilò. Doppu, ùn hà micca solu perde u cunsigliu assicuratu, cum'è spessu u casu cù rapidu perchivenza, ma hà righjuntu un novu registru - eventwalment Strizhenov perde 45 kg. L'attore hà cambiatu tantu chì i so amichi è l'amichi ùn anu ricunnusciutu. Videndu l'attore in una nova imagina, in un suitatu strettu in u cuntu di i ghjuvelli larghevuli di solitu, tutti cuminciaru à dumandassi chì Alexander Strizhenov perde u pesu?

Cume finisci Strizhenov - dui tentattivi

Alexandru fici u primu tentativu di perdiri u pesu, dopu addupiratu d'appricà i medii cardinale, hà sappiutu unu di i metudi di famiglia di perdienti pisu. A fasting in acqua minerale aiutau l'attuali dispunibule di 15 culurità in trè simane, ma stu metu ùn pò micca esse attribuita à un mètudu pruduttu dieteticu. I distavanzi di i dieti famiti sò fatturi chì l'estresse è i scupi à u corpu, u risultatu da quale u pisu persu duranti u viaghju torna rapidamente.

U secondu stigmata Strizhenova era più riescita, efficace, basatu in nutrimentu sanu è un attachete intensu fisicu. Stu approcciu di u prublema di l'excevete pesu ghjustificate è esci da l'aspettattivi - Alexander Strizhenov hà perditu pienu, pareva più ghjovratu, cambiau a so image è un macchjianu largu per costumi stylish fashion.

Dieta di Alexander Strizhenov

Nutricurista hà cunsigliatu à l'attore à principià per pèrdite di i ghjorni di scaricamentu, chì hà scrittu à u reduzzione di u voluminu di u stomacu è di a dimensione di e porzioni di l'alimenta. U primu stadiu di a perdita di pezzu include dui ghjorni in viaghju à a simana - una nantu à i pezzi, unu à u kefiru. Stu approcciu avianu servitu cum'è una basa preparativi per un cambiamentu sanu in a razione è a dieta di l'attore.

U passu appressu era di aghjurnà a dieta è sceglie a dieta più bona per Strizhenov. Prima di tuttu, i prudutti di zuccheri, carne grassa, documenti, dipinti, carbonate, banana, uva scumpareru di a dieta di l'attore. A dieta di Strizhenov hè stata basatu nantu à u sistema giantapulu di geisha di prumesse, in quale hè preferitu à i mariscos è à i vegetali.

In più di cambià a dieta, Alexander Strizhenov hà rializatu parechje trucelli chì l'aiutaru à efficace cù l'overgrazia:

  1. A meza ora prima di qualchì menura, l'atturenti bevira un vetru di acqua pocu calvinatu cù u ziddu di limonu. Stu metudue aiuta à ridivanu di l'alimentazione è rinde una parte unica.
  2. A mezza ora dopu ogni nutrimentu Strizhenov si manghjò un pompelmo . Stu approcciu permette à u corpu per creme e crescite di caloria, postu chì u pomelo hè una pruprietà unica chjamata caloria negativa. Hè per esse, u trasfurmazioni di questu fruttu hè passatu assai più calori ch'è ingressa à u corpu.
  3. U megliu in a dieta hè culazioni, in a mattina, u mandu prisuttu, l'ovu ebbuli, u zucchero di calori, iogurti, farina d'avena, u cafè sò permessi, in u menu di veì di preferenza - u patate cociutu, riceci, insalati da freschi hè preferitu.
  4. Alexander minimizò l'usi di carbuidrati, dopu à 16:00 hà pigliatu solu pruduzzioni di prutezione. Stu aspettu hè dovutu à a rassaia di u pancreas in a sera. À u mumentu, l'actor si manghjò in steamed, carne di magre (fritte di pollo, foglia) o pesce di pezzu grassu.
  5. Duranti u ghjornu, u prughjettu biione di molti acqua, chì reduzinu significativamente l'appetite, pudete aghjunghjenu limoni, arancia, foglie mint, vaniglia à l'acqua.
  6. A cucina hè ancu un secrettu - u so salitu hè direttamente in u platu, è micca in u prucessu di coccia, cusì, hè pussibule di reducirà a salute.

Utilizendu una dieta, attivamente impegata in a natazioni in a piscina, Alexander Strizhenov poverò in modu, chì ghjera cuntentu assai di i so fannini.