Thanksgiving Day

Vulete spessu graziri l'altri per fà una cosa bona per noi? Inoltre, questu ghjornu ogni ghjornu, avvicinendu à a tenda, facendu una compra, ringraziemu à u venditore o a cajera, se qualcunu hà risuscitatu, chì falò da e nostre mani, è hà tornatu, dicemu: "grazie". Senza mancu bisognu, ringraziate l'altru quasi sempre.

A meni scurdate micca di u veru significatu di e parolle piacevule, boni maneroni, quantu impurtante hè d'esse aghjunse è di purtari cu sti giovedì di parole à tutti quelli chì ci circonda. Chì numaru è cumu si celebrenu u ghjornu "ringraziu", sfurtunatamenti, ùn parechji pirsuni canuscemu quelli ghjorni, per quessa dedicate u nostru articulu à questu tema.

Thanksgiving Day

Longu ago, e parolle di gratitude è di cortesia anu cunsideratu maggichi è purtatu un certu significatu. Cù u so aiutu, avemu indegnu micca solu a nostra educazione curretta, ma dinò espresi a nostra gratitudine, avemu da daveru è rispettu à i parenti, i parenti è l'amichi. Sempre inspira, sintone in una manera positiva, favurizeghja novi azzjonijiet è cumunicazione.

Dunque, per i pezzi di u mondu sanu per esce da quandu hà impurtante hè d'esse educatu versu l'altri, grazzi à l'iniziuzione di l'ONU è l'Unesco, hè statu dicidutu d'appruvà l'11 di ghjennaghju cum'è u World Thanksgiving Day. Questa festa hè assuciata à u World Thanksgiving Day , chì si celebrà u 21 di sittembri. Dopu quì, ogni annu in tuttu u mondu rispettanu u so rispettu è u ricunniscenza à i so amori cun una parolla simbolica.

Infatti, a storia di u World Day "ringraziatu" ùn hè micca pricisu, ma ùn hè una versione divertosa, secondu chì era inventata da a cumpagnia chì produciu prudutti. In a Russia antica, a parola "ringraziu" hè statu appiccicatu solu in u XVI sèculu è era uriginale pronta "salvà di Diu". Ma i radichi di l'inglesi "Grazie" viaghjanu micca solu da gratitù. E questu significa chì in tutti i lingue di u mondu, a parola "ringraziu" si mette in questu qualcosa impurtante, per a cultura di tutti i pòpuli.

Chì sò normalment fate quandu celebrà u ghjornu "ringraziu"?

11 di ghjennaghju, l'abitanti di u pianeta sia, esprimianu a so gratitenza per u fattu chì una volta l'aiutau, ùn turnonu micca, ringraziu i genitori di u so figliolu è a crescita , i amici, i parenti è l'amici solu per ciò chì sò. De manera similar, sicondu a tradizione, e persone mandate un altru felicitu di felicità è missaghji per fà ricurdà di novu quandu hè impurtante in u nostru munnu per esse "grazie".