Ghjornu di Scout

U ghjornu di u scout cumencia a so storia in u 19u seculu, quandu a prima agenza di l'intelligenza, l'"Expedizione di Affarivi Securti sottu u Ministeriu di Guerra", apparissi in u Statu Russu. Dopu à u principiu di u XXu seculu, in u 1918, l'agenza di intelligenza intigrali - u dipartimentu per a coordinazione di i sforzi di tutti l'agenzii di l'intelligenza di l'armata, chì dopu, da u tempu di a dissoluzzioni di a Union Soviètica, trasfurmò in un sistema di reconnaissance modernu. U ghjornu di u scout militari principia pricisamenti cun queste avvenimenti.

Tuttavia, ùn era micca finu à u 2000 chì una festa ufficiale hè statu introduttu per l'ordine di u Ministru di Difesa, u ghjornu di l'Uffiziu di Intelligenza Militari. Hè cilibratu u 5 di nuvembre, chì pò esse ancu cunsideratu a data di l'apparenza di a Direzzione principali di Intelligenza di l'Impiegatu Geniu di a Forze Armata di a Federazione Russa.

U ghjornu di u scout in Russia hà gustu rispettu specialu, è ùn hè micca accidintali. A prufessione di un scout hè statu longu assuciatu à a prutezzione di u statu, cun particular cura, ingenuità, endurance è a capacità di riesce riscosu. Ùn senza ragioni, in u 2008, in u so discorsu, u presidente Putin hà noteu "un impeccable training, competence and unique experience" di travagli di intelligenza russa.

U ghjornu di u scout in Ucraina

U ghjornu di u scout in Ucrania in u 1992. Ci era quandu a prima agenza d'intelligenza di u Ucraina ndipinnata fù creata, chì fù cunfermata da u decrettu presidiale "In l'Uffiziu di Intelligence strategica militari di u Ministeriu di Difesa di Ucraina".

U stessu ghjornu u ghjornu di u Scout apparìu assai dopu, solu in u 2007. U ghjornu di celebrazione da u Ministeriu di Difesa fù stabilitu pè u 7 settembre, u ghjornu è u primu òrganu d'intelligenza d'Ucraina appareru in u distante 92 -m.

U ghjornu di u scout in Ucraina fù creatu per spencerà l'impurtanza di questa professione per u paese, per sviluppà un sensu di patriottismu è fideli in i tradotti, per elevà u prestige di u serviziu militari.