U ghjornu internaziunale di u sonnu

Una bella festa - u ghjornu di dorme, era proclamatu internaziunale in u 2008. Hè cilibatu annu in u quadru di u prughjettu di l'OMS nantu à a salute è u sonnu. Ogni annu discuttu unu o un altru prublema, questu, tutti l'avvenimenti sò cunsacratu à un certu tema.

Chì hè u ghjornu di u mondu di u sonnu: a data constante per a festa ùn esiste micca, u chjama u vennari a seconda week di marzu. Apprettamentu questu interval duoppule ghjorni da u 13 di marzu à u 20 di marzu.

U ghjornu di u so sognu - storia di vacanze

In un pocu novu 2008, l'Associazione Internaziunale di Meditazione di U Pensamentu di u Pensamentu di u Circundante di u Circundante di u Medientu di u Medientu di u Pensamentu di u Circundante di u Circundante di u Mediente di u Medientu di u Pensamentu di u Mondu di u Pensamentu

Dopu u primu successu granu, hè tradiziunale, è ogni annu in u mità di marzu, i scientisti, i duttori, l'esperti parranu trà e cose di u disordine di u sonnu, è ancu di u significatu di sta forma particulari di esistenza di l'organizmu.

Attività ligata à u ghjornu internaziunale di u sonnu

In questu ghjornu, in più di cunferenzi è simposii, publicità civili massiva di l'impurtanza di u sonnu, l'impattu di i disordini assuciati à a so vuluntà.

Tuttu questu hè destinatu à prumove a favurezza di u sonu forte, sana è adatta, perchè l'attenzioni publica à i prublemi di u sonnu, i so aspetti medici, aspettu è educativu.

In più di i persone, l'associu internaziunale annu, in u quadru di u tema di celebrazione, dà cunsigliu chì hè cunsideratu per aiutà à e persone chì evite l'effetti dannuzii di u poviru dormu.

Perchè avemu bisognu di un sognu?

Oghji tutti avemu capitu chì in un sònniu chì e nostre ànima ùn sia micca scappatu è ùn voite micca per altri mundelli, com'è i nostri babbi hà pensatu. In fattu, un sognu hè un statu naturale di l'essiri viventi, durante el qual ci hè una regula di l'infurmazioni accumulati, a ristaurazione di e forza di u centru, a produzzione di sustanzi biologichi attivi chì furtificanu u nostru sistema protettive è altri prucessi impurtanti.

E ancu se u mecanismu di u sonnu à a fine ùn hè statu studiatu, hè chjaru chì l'impurtanza di stu statu ùn ponu esse strimmati. Solu doppu un bughjone forte è suffirenziu per dorme, u nostru corpu hà sappiutu novu allughjatu, è a nostra psique hè stata sana è equilibrada.

Tutti avemu intesu chì in un sognu a persona passa un terzu di a so vita. E quandu chì qualchissia sso pena per questu tempu è intesa dorme più per gestionà più, eventualmente hà incuntratu i cunsiquenzi di una mancanza regular di dorme.

Tali cunsecanze sò una diminuzione in u sensu di l'umuri, l'aumentu di l'irritabilità, l'imurimentu di memoria, a diminuzione di a velocità di a rivolta, d'isolamentu è di circonda di i prublemi. Inoltre, i malati crunulichi pò agrariate.

Un sonnu di u sonu hè un modu direttu per i accidenti, attaccati di cori è altre prublemi cù u sistema cardiovascular. A mancanza di u sonnu ùn viaghja micca solu per una diminuzione di a capacità di travagliu, ma dinò à i disordini nervi. Solu in un sognu, u nostru cervu pò derrota di "basura" in forma di proteins innecessarii.

Chì deve fà fà dorme?

Per u santu di ghjornu normale duverete seguite un regule simplice:

Peresyp, cum'è nedosyp, pò influenzallu in una cundizione di un organizmu. Cusì, pruvate di dorme micca più è micca menu di 7-8 ori di ghjornu. I donne si ponu aghjustà una più ora, perchè sò più emuzionale. Per i zitelli, hè bisognu di sustene un sonu di 10 ore per evità u sindromu di iperattività è una attenzione limitata .