Fighjendu u Bate di Russia

U 28 di lugliu hè una data memorabbli pè a Chiesa Ortodoxa, chì in quellu ghjornu u prìncipi Vladimir hà fattu u Cristianu a principale religione statale di a Russia. A festa hè ufficialmente chjamata "u ghjornu di a festa di u battèsimu di Rus" è hè cilibatu à u livellu statali.

Storia di u Bautismu di Russia

L'historiadores crede chì u primu battisu di Rus di Kiev passau in u 988, è hè assuciatu cù a pirsunalità di u prìncipe di Kiev, cunnisciutu da i nomi di u nomu di Vladimir Krasnoe Solnyshko. U prince cuminciò à guverna da 978 dopu à a guerra cù i fratelli Oleg è Yaropolk. In a so ghjuventù, u prince palesa u paganimu, hà assai concubbi è hà participatu in e campai. In un certu puntu di a so vita hà dubbitu di i deuses pagani è dicianu d'elegite una altra religione per a Russia.

Per seguità a "scelta di a fe" hè pussibule in a "Tale of Bygone Years" di Nestor. Sicondu a cronica, Vladimir hà sceltu per l'Islam, u Catolicismu, u Judaismu è u Protestantismu. Rapprisintanti di parechji paesi offerta à accettà a so religione per ellu, ma à u cori ci eranu descrizzioni di l'Ortodosia da u filosu grecu. Vladimir hà decisu di esse battezi in Korsun da a Chiesa di Constantinopuli, è a ragiuni di questu era u matrimoniu in a princess bizantina Anna. Riturnà à a capitale, u prìncipe hà urdinatu di cutà è brusgià l'ìduli, è battizà l'abitanti à l'acqui di Pochayni è u Dnieper. Tuttu u passatu in pazu, perchè ghjuntu à quellu tempu trà i cristiani ci sò parechji cristiani. I solu l'abitanti di certi cità, cum'è Rostov è Novgorod, si resistenu, chì a maiò parte di l'abitanti foru pagani. Ma in qualcunu punticinu anu abbandunatu a tradizione pagana.

Dopu à u momentu di u battèsimu, u putere principale hà ricevutu i benefiziò:

L'ortodoxa si mantene a riliggiuni statale di a Russia finu à a Rivuluzzioni d'October. A vista Atea chì si sparghjianu in l'Unioni Suvietica, anche parechje persone cuntinuonu à cambià in secreti à u Cristianesimu. In u mumentu, a Russia hè liberata da attitudini religieuse è a so leggeru ùn hè micca regulata da e norme isulana, ma a fede religiosa predominanti hè ghjustu l'Ortodosia.

Cridendu u anniversariu di u battèsimu di Rus

I solenni avvenimenti in onori di l'Epifania sò in Bielorussia è in Russia, ma l'avvenimenti più grande sò tradiziunalmenti in Kiev, perchè era quì chì a maggie "cunversione" à u Cristianesimu hà fattu.

U 28 di lugliu di u 2013, l'anniversariu di u battèsimu di Rus fù celebratu. I presidenti di a Federazione Russa è l'Ucraina venenu per celebrà u 1025 anniversariu di u battèsimu. I celebrazioni grandi urganizati in u turchinu di Vladimir: u cleru assicuratu un serviziu concillu. A liturgia hè stata a manu di u munimentu à u prìncipi Vladimir, chì, in fattu, era u centru cintrali di a festa. Nisturmatu à i santi, u prinfestu hè specialmenti veneratu da a chjesa.

À a sera, i jerarcu ucraini è u russu cullettaru per una preghiera cumuni, chì si sò stati in u Lavra Kiev-Pechersk . Ci hè ancu una raretude particularmente purtata - a cruciera di Santu Andriu u Primu Chjamatu. A croce hè stata provista allora l'accessu di u clock, è u ghjornu dopu si stassiu era trasportatu in Bielorussia , induve migghiara di credenze si pricipitò à ellu à pruvà. Hè cresce chì toccu u sacru à a preghiera è a fede scorri à tutte e malignità è favurizeghja u realizazione di i desideri.

Inoltre, i manifestazioni di i pittura è l'icone si sò stati in Kiev. I Fioretti di u Parco di Paese di a capitale cù l'aiutu di i fiori freschi recreate l'avvenimenti di parechji anni fà.