Festival di caricatura

Cumu cun i filmi artistici è documentarii, ci hè ancu un arte di animazione, chì hà ancu avutu i so fannii. I vigneti, contru à l'opinioni valiente di parechji, ùn si vittunu micca solu da i zitelli, ma ancu per l'adulti - i creanu. Inoltre, ci sò caricaturizati diretti in l'auditu adultu - sò basati annantu à un tema filosoficu diffirenti, chì i zitelli anu da esse micca interessanti.

In u mondu mudernu, parechji festività di i cartoni sò tenuti. Sò internaziunali (per esempiu, u festival di cinematograficu animatu in Annecy) è nazionale, realizatu in paesi scelti. Vi cuncerta parechji di i festivals di cuddetti più famusi.

Big festival di cartoon

In Russia, u più grande festival di animazione hè u Big Cartoon Festival, chì hè tenutu da u 2007 à u schedariu annu in i ghjorni di e vacanze scoli in u vaghjimu (a fini d'ottobre). In u passatu 7 anni, circa 3000 caricaturizazione da parechji paesi hà participatu à u Big Cartoon Festival, chì hè chjamatu BFM for short. E, sicuru, u Big Festival di Disegnatore pò esse cunziddiratu cunzidirativu internazionale, perchè ùn implica micca solu l'autori russi, ma ancu trasportatori di cultura d'animazione straniera.

BFM hè una festa di spettaculu, vale à dì, ùn hè micca un jury prufessiunale in u cuncorsu, è u votu di u auditu per i film ch'elli ci vole. I ricci ricivutu statuette simile à u logò di u cuncorsu - hè a "Anima Girl" chì cammina in u cingulu di lignu.

Dapoi u 2008, u festivale hè statu fattu in parechje rigioni russa: Norilsk è Voronezh, Irkutsk è Togliatti, Nizhny Novgorod è Lipetsk, Sochi è San Petesburgo , etc. Ma a cità induve u principale festival di cartoonità - i zitelli è adulti - si mantene unchanged - per esempiu, questu hè Moscu.

Russian Open Film Festival

Ma l'animazione esclusivamente russa è bielorussa pò esse veduta in u quadru di u Festival Russian Apertu di Cinema Animatu, realizatu in a cità di Suzdal. Hè bisogna, in analogia cù u Festival di Film di Cannes, solu novi animazione chì anu speduti annantu l'annu passatu.

U festa hè tenuta da u 1996. I participatori sò stati evaluati differente ogni volta: per professione (best director, scrittore, direttore d'arti), è per simpatìi spettaturi, è ancu à u scontru (com'è un premiu di "Fortune", hà cunsigliatu à un caricaturu sceltu elegit). Ci hè ancu una qualità permanente di u festival, chì hè furmatu da un votu generale: nantu à questa basa, sò scelti trè trè filmi benzenichi, è l'autori ricevenu un premiu onorevoli - plaques cù autografi di l'autori di l'animazione.

Festival "Insomnia"

U festa cù un nomu pocu cumuni hè unicu in u stessu - hè tenutu in l'aria aperta à a notte. Per questu, sò uttene dui rettili di cinese metri, nantu à quali tri nuttati in una fila, difende a megliu animazione moderna da i prufessiunali è l'amatori. Ci hè ancu un prugramma di ghjornu in u quadru di u festival, chì cuntene i maestri maestri, i lectures è i seminarii di maestri di i film di l'animazione, l'artisti è i direttori, è dinò l'attività recreativa, cum'è l'avvenimentu stessu ùn si pò micca stato in cità affucati, ma vicinu di assentimenti campagnari.

Festival "Krok"

Una storia larga longa hè una festa, fatta da u 1989 in Russia è u Ucrania. Questu hè "Krok", chì hè centru principalamenti nantu à l'animation debut e studiente. Cuntunmente, questa festa di caricatura hè aduprata in i crucero di fiumi, a bordo di un bastimentu di bastimentu di viaggio per i fiumi di u CIS. In quantu à a filusufia di u festival, hè creatu per incoporià l'animazione di l'autore è di u persunale. A parola "Krok" hè traduzzione da u lingua ucraina comu un "passu", chì simbulizeghja u prugressu, u prugressu di l'animazione domestica. "Krok" - ùn solu vede parechji filmi, ma ancu mistieru di classi, concerti, posti di creazione è assai più.