Hè pussibule cultivà un giardinu dopu a Pasqua?

Cù l'iniziu di a primavera per ogni camionatore, hè urdinariu per osservà u tempu di cultivà diversi culti. Parechji in u stessu tempu sò guidati da i pinseri di a natura, nantu à u calendariu lunar. Ci sò certi dilicammi nantu à u tempu di i culturi à e date di e diverse vacanze. È una di e dumande più frequente da principianti hè esse si pò fà pianta un giardinu dopu a Pasqua?

Quandu puderaghju cultivà un giardinu dopu a Pasqua?

Pasqua si riferisce à e vacanze, in quale a data cambia ogni annu. Puderia accade in numeri diffirenti di aprili è iniziu di maghju. À u listessu tempu, per l'arbureti sò e cose tematicali, quandu u so atterra hè più favurevule. Per esempiu:

Dognu chì in i tempuri ricenti, u clima ùn hè stabile, stavanu attempu l'ughjettanti, sceglie l'u tempu di cultivà un giardinu, sò guidati da i cunsiglii salvatichi. À elli hè pussibule di purtalla i seguenti signali naziunali:

Quandu deve trasfurmà è trasplante da Pasqua?

Dopu chì a Pasqua hè una grande festa religiosa, crede chì a ghjente interessa: à quale settima dopu à a Pasqua ùn si pò esse pianificatu? In cunfuranza cù i canoni di a chjesa, hè generale per accettà chì un puderà micca travagliatu tutta a sesta dopu dopu stu vacanze. Questu tempu devendìa dedicatu à pricà, visitate a chjesa è vultà in Diu.

Invece, quellu chì hè abituatu di travaglià nantu à a terra cunnosci u so dittu chì un prublema di ghjornu di tuttu l'annu. Per quessa, a quistione di u travagliu agriculu hè più appiecata: chì ghjornu dopu a Pasqua puderà plantà? In questu rispettu, u regulu hè applicatu chì hè pussibule di principià a pianta un giardinu trè ghjorni dopu a Pasqua.

I termini di a piantazione di i culturi di giardinu varianu d'annu à annu sicondu i cundizioni climatichi. A primavera pò esse prima, puntuale o tardu. Cusì, hè impurtante guverta per esse direttamente è decide di u tempu di u sembra, chì questu aiutà à ottene una bona racolosa in u futuru.