Bulgumina


I Sur Corea hè ricca in attrazioni , naturali è di l'omu. Se vi farà scursioni nantu à l' urighjini religiosi è furtifichanti, assicuratevi di inizià a vostra ruta cun visite à u Pulgux.

Per sapè l'attrazione

Pulgux hè unu di i monasteri buddii populari di a Republica di Corea. Geographically appartene à a pruvincia di Gyeongsang-namdo è si trova circa 13 km à sudu di Gyeongju . In literal translation, Pulgux significa "Monasteru di u paese buddianu".

U monasteru comprise 7 di i 307 esvedenti naziunali di a Republica:

Nzinu cu la grotta Sokkuram temple Buddhist in 1995 hè stata inclusa ind'u liste di Patrimoniu World UNESCO. Nilu di valuru culturale è architetturale, u tempiu di Pulgux hè cunsideratu una maravillosa capulita di l'era di u Regnu di Silla.

I primi constructioni di a chiesa chronicled in 528 AD. In ogni casu, a cullezzione di e leggende di Samghuk Yusa dici chì u Bulguksa hè stata custruita da Kim Dae Sung a calmà l'spiriti di l'ancestori mortu in u 751. U tempiu era distruttu è fugliale. Hè statura chì in a storia di l'esistenza à u 1805, appruduate 40 travagliu di risturazione è di custruzzione. L'attuale attuale di u tempiu di Pulgux hà truvatu dopu à a ricustruzzione chì era guidatu sottu u Presidente Pak Yaan Hee.

Chì vedi in u tempiu di Bulguksa?

L'intrata à u tèmpiu - Sokkemunom - hè una scala di nivellu è un ponte, chì in u listinu di i tesori di u Coreu si face n ° 23. A scala hè stata di 33 passi - sti simboliche 33 passi versu l'illuminazione. U nivellu più basso - Chonungyo - hè 17 passi cù una durata totali di 6,3 m è a so parti suprema di 16 piedi - Pegungo - hà una durata di 5,4 m. Dopu l'ascense, sarete davanti à a porta di Chahamun.

U tempiu di Pulgux trà e sti strutturi religiosi di a Corea hè distinatu da u fattu chì dui pagodas di petra sò stati construiti in u so tribunale:

  1. A Pagoda Sokkathap (Sakyamuni) - 8,2 m (circa 3 piani) hè una pagoda in u classicu coreu - minimalismu in decorazione è e linii chjaru. A so età hè statura in circa 13 seculi.
  2. A pagoda Tabotkhap (tesoru) hè di 10,4 m di sopra è hè ricurricatu. Inoltre, l'imaghjini di questu oggettu religiu stampatu nantu à i minti chjudi di 10 vittorie.

E duie edifici sò numerati 20 è 21 rispettivamente in a lista di tesoru naziunali. Dopu ad avè principiatu u Hall of Great Illustratie - Taeundjon. Sicondu i archeologi, era custruttu in u 681.

Allora pudete ghjunghjite à u Hall of Silence - Musoljon. U so nome hè stata annunziata per l'affirmazione chì l'insignamentu di u Buddha ùn pò micca esse trasportatu solu in parolle. Stu salone hè u più anticu edifiziu di u tèmpiu di Pulgux, a so struttura data di 670 annata.

U situ più archeològicu famusu nantu à u territoriu di u tempiu hà fattu in u 1966. I scientisti anu scupertu u testu xiloggicu di Ushnish Vijaya Dharani sutra, scritta versu u 704-751. L'artifacte hè fattu di carta nurvigiana, è a dimensione di u scroll hè di 8 * 630 cm. Stu testu hè u primu esempiu di stu libru in u mondu.

Cumu à u temple de Bulguks?

A maiò parte di turisti vènenu à u tempiu per taxi da Gyeongju . Pudete piglià trasportu persunale o avete da parte di un gruppu di tour, accumpagnatu da una guida. U tèmpiu si trova in qualche distanza, vicinu ci hè micca stati o stazioni di metrò. A strada di bus più cercana hè à u pedi di u monte.

Per excursioni turistiche, l'entrata hè solu pussibile u ghjovi. A visita hè di 2-3 ore. U prezzu di u bigliettu $ 4,5.