Chì ùn puderebbe manghjà una mamma in infermiera - una lista di e cose

À un tempu quandu a nova matrice principia a prucità, hè assai impurtante per vigilà a so dieta è u modu di vita, perchè in più di l'ella, hà da aduprà cù nutrienti un corpu di petite è fruttu. Per evitari di e malatie di zitiddine, avete bisognu di scaccià parechji prudutti di a vostra dieta. A lista più stretta di e coghju chì ùn pò micca manghjatu da una mamma d'infermiera riferisce à u primu mesi di a tacchizzazione, eppo l'esistenzi sò un pocu più suave. Di sicuru, fumare, l'alcoolate è di piglià e droghe sò escludite da cumpletta, è e situazione stressanti sò minimizzati.


Micca cunsigliatu

Allora, chì alimenti ùn pò micca manghjatu da eterni:

In quantu à i prodotti d'allergenu, pocu mesi dopu da l'iniziu di l'ameglie, pudete pruvate d'intruduce in a dieta in una piccula quantità.

Strictamente pruibita

Chì categòricamente hè impussibile di manghjà a mamma di nursing, cusì:

Tutti issi prudutti, ancu a través di u latte materno pò causà periculallu à u zitellu, causanu ingrossimentu seru, fermentazioni è colic.

Cumminciare cù u sicondu mesi di l'alimentazione, pudete (è bisognu di) intro duzà pocu prudutti novi, preferibule ligumi è frutti. Vitamini, in fine, sò necessarii per a mamma è u corpu di i zitelli, è deve esse tastate da un locu. U regnu di questa hè a stessa - un pruduttu hè intruduciutu in dui o trè ghjorni, a mo mamma seguita seguita a reazzioni di u zitellu.

Perchè ùn poni micca latte à nutriscia a mamma?

Ci sò parechje opinioni diffirenti per vede s'ellu hè pussibile per a mamma di eddu latte. Da una banda, u tè cun latte da u mumentu anticu era cunsideratu un mezu excelente per a migliurà a zuccaria, in altra parte - in u lignu senza mancu a massa di bacteria e lactosa specificu, chì hè assai difficili per digià da u stomacu di i zitelli. A suluzione ottima per a mamma vi farà bevi leche comu raramente possibili è solu foglia, è per piglià u caldu di i prudutti fermentati (kefir, cottage cheese), u furmagliu pocu grassu.

Malgradu à parechje restrizioni, u mennu di a so mamma d'infermiera ùn deve micca "fami", perchè nimu dici chì a mamma d'invalidazione ùn pò mancava tuttu. A basa di a dieta ùn deve esse lumi cinerea glutine, carne macchina o sicchi, frutti permessi e verdura, cottage cheese. Un prerequisite per a bona u lasciale hè ancu una mansa abundante - acqua pura, frutti, compotas, kefir. Questa diducione pò diventà a basa di a dieta di u normale per a mamma è u zitellu in u futuru, perchè ùn porta micca dannu è dà una lista più grande di vittimi utile è traccia.

U prucessu di a zamma hè micca solu intimi è piacevule per a mamma, ma ancu, sicuru, assai rispunsevule. Sì una donna pò adirte à una dieta curretta è equilibrata, poi in u stadiu iniziale di a vita, dà à u zitellu un massimu di salute è immunità.