Hè pussibule à dà un limonu à una mamma d'infermiera?

U limone rimanda à i citrati, chì sò cunsiderate chì sò allergii forti. In questu casu, hè assai utile à u corpu, in particulare durante u periodu di i beriberi è i friddi. In questu articulu, avemu da scupriri si hè pussibule di manghjà limuninu quandu u zitellu, è quantu hè utile per i mariti in infermiera.

Ch'ella sia permette di u limone?

E maiò l'omi in enfermazione ùn sanu micca siddu hè pussibule di utilizà limone per l'alimentariu. Dopu tuttu, parechji pediatrici cunsiglienu d'abbandunà stu tipu di alimentazione, per ùn avè micca pruvucà una allergià in u zitellu. In ogni casu, questu hè spessu extremu micca justificate, perchè se a donna era limunita di u limone durante a gravidanza, u probabilmente di u zitellu ùn provoca allergii.

Comu manciatu limemu in a nacera?

Per assicurà a salvezza di i limoni per u to babbu, avete bisognu à introdittàlà in a vostra dieta. Quandu a tacchizzata è assai utensita di tè cun limonu, ma avissi da parte cumminciare cù una piccula fetta, mette in una bè calata. Ci hè da nutà chì l'acqua caldera in acqua excessiva destroisce tutte e vitamini. Dopu avè aduprà u tè, vede u zitellu, è si l'alergii ùn anu micca occultatu, pudete aghjunghjene limone à altri alimentari. In a mamma d'inziaghju pò manghjaraghju di limonu, è in a buccia, ci sò assai nitrate è altri chimici.

Cume di uttellu hè u limonu per a lattazioni:

Ùn scurdate micca chì u zucchero di limonu aumintatu l'acidità di u zucchero gourmet, perchè ùn pò micca esse usate in l'alimentariu per gastritis, ulcers e pancreatitis.