Lactation breast massage

Indipendente chì una donna hà natu hà dettu annunziatu o hè digià cunsiderata cum'è una mamma d'infermiera cù l'espansione, pò esse bisognu di massaggio di mammalà per migliurà a sera . Dopu tuttu, quarchi latte ùn hè senza mancanza, perchè u zitellu hè fermu inquieta. E certi volte una nova mamma hè stata faccia cun un fenomenu chagrastu chì a lactostasi - l'stagnazioni di latti in u pettu. In tutti questi casi, maschili mussu pi la lactation hè solu insubituìbile.

Tècnica di realizazione di massa

Per ùn avè micca bellu, stu prucedimentu deve esse fattu cun prudenza. Cusì, facemu cunziddirannu in detaglie quantu faci u massaggio di mama durante a lagnanza:

  1. U massaggio hè realizatu dopu ogni nutizie per cinque à siete minuti. Pudete dà u più tempu si ùn ci hè micca malattimentu è dolore in i capelli. Prima di principià u prucessu, e mani sò lavati boni è lubricati cù l'oliu castor.
  2. Pujene a manu manu in manu upposta, a manu ghjustu sottu à u pettu è u maschore cù movimenti stretchamenti circolari in u direzzione di urariu. À u primu hè fattu cun unu pettu, dopu cù u sicondu. Hè impurtante chì in un maschile di u pezzu per l'aumentu di a taccioni, e palmese di e mani sò più participati: e sensazione pienghjite serà minimu.
  3. Pìantinu liggeru u pezzu in a direzzione di u capezzolu. Hè necessariu chì u pene sanu hè involucratu in a massa, dunque esse movimenti sò realizati da ogni uccisione. Impurtanteghja significativamente a distribuzione di maschera di u latte durante a lactation à a zona di u colpu. Se ùn ci sò micca cracke nantu à ellu, pò esse impastatu è strappatu in direzzione diffirenti.
  4. I cumbenti risultati ponenu l'usanza di una una duche calenta. Dopu chì avete alimentatu u mulinu, rinterna scurzà u latinu restante è diretta a prissioni di l'acqua calda da a catta nantu à u pettu durante siete minuti. Allora i marei di u latti sò esse guarantiti da tutte. Ma hè impurtante per non chill the glandula mammarsata dopu un tali prucessu, cusì imbissimà immediatamente seccu è bè.