Skirts - moda 2016

Staghjone di moda, a primavera-estiu di 2016 hè ricca in mudelli di culori di faldes, pantaloni, jeans è altre vestitu, chì deve esse in parechje copie in u vestitori d'una bellezza moderna. Questu articulu hè dedicatu à e faldes.

Quali faldosi sò in moda in 2016?

  1. Festa di soli è mudelli multiplici . Questi stili ameni ugualmente bè nantu à e dritti di a moda, è di e donne con forme magnifichi. A "Rectangulu" di a righjoni durata à i ghjinochje si aiutanu à aumentà a vista di i maletti, è u "triangulu" pudete amparà a pienezza di e cosce, se dà preferenza à u mudellu, allargate da i buttigli. Cu tali fascia, l'ochju stà sempri attente romantica è coquettish.
  2. Un sciccareddu . In questa stagione, a unicitati hè datu à i bagnati. I più populari è buttigli di vinu è di vinu. In u 2016, sta fala di moda face l'imaghjini una piquantità più grande, ma micca dettu per u fattu chì ripite tutte e curve di a figura femminile, sottuponiscenu a cintura è e malanni, è cun l'aiutu di i cututi chiaru, chì sò assai populari in a stagione primavera-estiu. Ùn vi scurdate chì questu stili seconduce per i ragardi aggrancati cù una figura cum'è "rectangulu" è "attu di sera".
  3. Mudelli Long . U 2016 serà ricurdata da molti mudelli di faldes cù maxi durata. I so funziunalità principali seranu culori di motley, culurite culurite. Ùn pèrdite a so rilivigliu pleating, chì si pò vede in a cumpusizioni ùn solu di prudutti strette, ma di ghjornu è ghjornu di ghjornu. Semu devi esse nutatu chì i designatori decidenu micca cumplementari a bellezza di tali faldes cù tot u tipu di appliqués, borse.
  4. Trapeziu è feste cù un oliu . I stampi di i fiori , i culori originali ùn ponu micca, ma dà l'imaghjini di l'airità è di a feminità. Spettaculativu spettaculari hè l'indimuniatu cù un aranciu chì ùn vede senza paragunate cù fiorghje è longu faldes. Questu annu nantu à a Semana da Moda eranu mudelli exclusi, u puntu principalu di u quali era un stile pocu cumuni.

Principi tendini

A moda longa di a faglia in u 2016 era micca solu mini, midi, ma, cum'è l'annunziate prima, maxi. Hè incù l'aiutu di questu quì chì una qualsia imagina pò esse chjesa cù noti sensuale.

Se parlemu di a decoru, quelli mudelli anu una incisione frontale, chì, à u turnu, pò esse oblicu o ancu. In l'asimetrima di a moda, ma per chì i diseggiani cumbattosi combina diverse culori è texturi.