Moda per Femmes Fall 2013

Una donna hà da esse moda. À quellu chì devi esse rimettutu l'astuisce u sguardu di l'omi. I so designatori facenu tuttu ciò chì ponu enfasi di a bellezza è e caratteristiche di crescenu di u sessu hè più bellu. Quì è questu tempu nantu à un esempiu di e cullezzione hà dettu e principal tendenzi stylish.

Moda è stile per e donne in u vaghjimu 2013 - una cumminazione di textures differenti, culori variegati è una varietà di stili. U primu locu hè cunsulazione è facilità. U marcatu di staghjoni hè una dicultura voluminosa. Ma ancu hè chjamatu per enfasi à l'eleganza è l'incantu di u corpu. Ùn hè menu impurtante hè l'effettu di "security", chì creanu.

A moda di donna in u vaghjimu 2013 hè chjamatu per surprise. Questu hè appiicatu, in u primu locu, l'outerwear. Ogni ciacchetti, capracati è prudutti di pagliaru cù e manichi curtite aspetta frescu è originale. Ma a durata di trè quartieri, chì Rachel Zoe hà suggeritiu, presentendu a so tela cun tile, ùn hè micca impegata. Jil Sander è Emporio Armani dicenu chì a manga curta serena più efficace, cum'è una camicia d'istati. Hè una pity chì sta scelta hè più apprupriata per fashionisti chì vive in i paesi di u paesi sur.

Erette decoru

A moda di u oghje di a donna prupone l'usu di una larga varietà di dettori decorattivi è cuts interessanti. U culmu curvatu di i vistimenti, faldidi è robe straggiuli sò topicici. U collarini nantu à a mantellu addiventanu più efficevule se applicate a geometria magic di u circhiu. Questu hè chjaramente manifestazione di i so mudelli Tsumori Chisato. Ma Antonio Berardi crede chì a coperazione di a testa cun una buttone rivoluta basca è a cunfini semicircular hè assicurabilmente una opzione win-win.

I legniacchi gioguliani cuminciaru à vede un modu novu. U gulusini è i peplume sò più rilevanti. Tali elementi decorattivi permettenu di aghjunghje u voluminu correctu à e lichte, chì ghjè solu necessariu for thinners. Sò universali è in casi dui imagine. Una basa classica per elli serve per fala di lapis è pantaloni stretchi. Molti disinfestanti mudificà mudelli di mini faldes, fatti in forma di u caprettu. Balmain è Blumarine l'hà supplementatu cù bufali .

L'Autumn Women's Fashion 2013 hè originale in ogni dettu. Questu hè appiicatu à e maniche. E so modifiche sò simplici incredibili. Sò scurciati, allargate, perforati, cut and enlarged to huge sizes. A moda per i femini in a caduta amena variazioni in manichi, anche ancu per u scopu propiu. Per esempiu, assai mudelli di capelli, bragdi è cammini sò solu sianu abbattuti nantu à i cadaveri. Questa opzione facilita in rettitu u cinturione clàssica. Questa innuvazione hà vinutu assai à a cuminciosa di Celine, chì hà figurat in i vestiti di u ghjornu è di a sera di a so nova coleta.

Combinazione di culori è texturi

A moda di l'oghje per a donna hè un ghjocu di culori è texturi. E combinazioni incorreite pò vede pocu stupidu. Un cumpilità hà uttinutu vi sirve prufunente di gustu excellentu. I mudelli interessanti di i vistimenti, custituiti da parechji articuli cuntrastanti. Ùn hè un vistimentu di clown. Questu hè un scomatura di moda in 2013, dictazione di couturiers famosi.

A moda di u lumi d'oghji hè propensu à l'auto-ironia, dunqui un roupier ùn pò micca fà senza vestimenti extravaganti, culori asimmetrici è brillanti. Una cumuzione inghjustata di materiali hè permissibile. Per esempiu, a pratiche pò esse cumminati cù tessili è cuir, tela matte - cun un tinte bellu, lucale è cunvex - cun un tela mussu.

A moda di moda di l'oghje è l'invernu 2013-2014 hè ancu impressuali in a so versatilità. In quì ci sò masculi dati, grunge , estetiche japonesi è volumi incredibili. A cosa principalu ùn hè micca averà teme à pruvà. Dopu l'cunsiglii di i diseggiani è avè un sensu di gustu, pudete sempri stallate nantu à a cima.