Cariati bassi 2014

Ciò chì facenu i prudutti di moda di alta offerta in a nova temporada primavera-estivi 2014 venenu da i scarpi? I pruduttori famosi dimustratu i so novi creazioni è in novu sorprendenu fashionisti cù varietà originale. I coli rapprisentanu mudelli cù i tacchi alti, è nantu à una sola lisca, una falce, una hairpin, cù calzini rossi è schizzi. In a so scelta, unu deve di custruisce nantu à e novi tendenzi - cuntrastu cù una cumminazione cù l'altru generale. Monochrome in vestitu passau à i scarpi. Allora, u preferitu hè a ghjacera di ghjacceria.

Sabbiuti belli di tacchi bianchi in u 2014 anu un struttura rigore è stabilità. Certi disinfestieri italiani per u clima di tempesta chjucu chjusu cù u cordone . Un pezzu finitu è ​​un cuteddu finitu hè in i cullezzione di Emilio Pucci, Roberto Cavalli. Pudete ottene u vostru piacevule prediletti da u vestitori. In a tendenza di 2014 belli calzate d'istivi per i femini in stile retro. Negru è Burdeos sò u più mudernu. Summer assume variegazione è una diversità di stingi è sequins. Quellu chì ùn vole micca à marchjà nantu à i tacchi, pò mudificà in mudelli in u palluni. In generale, cunsulazione è comodità in u primu locu.

Finitu è ​​culore

I più bellissima piu di 2014 - stu mudellu, zadekorirovannye da u calcariu à u puntu. Elementi brillanti in stu casu sò micca solu imprescubbili: stinghii, sequins, accessori metallizati. L'attuale attuale hè un arcu, sicondu a marca Valentino. I stampiani sò ancu moda. E li calzati bè fimmini di a primavera di primavera è u veranu di 2014 sò fatte da materie naturali: suede, cuoio è nubuck. L'accumpagnamentu cù i chjusi di u metaliche hè spettaculu espectaculare è aggressivu. In u schema di culori, i diseggiani prupone culori lucali principali. À u listessu tempu, i classici sò sempre invidenti bianchi è bianchi. Una alternativa maraviglia hè di cunghjilla parechji culori à u stessu tempu.