Perchè a castagna hè giustu giallu?

U pumu sò una pratica favorita di i nostri mestieri. Puderanu a so anima in elli è piglià a cura di e piantini novi è di i zitelli. E e donne anu preoccupatu quandu i so crescita si cumincianu à malati è cimi. Perchè u tomate turni gialli è marchesi è chì fà cù questu - leghjite quì sottu.

Un pocu di scienza

Tutti i pianti cuntenenu una sustanza chjamata chlorofilla, chì hè un cumpensu mpurtanti. Grazie à a clorofilla, a cunnessione tra u soli, l'ambientu è a pianta in quantu hè mantinutu. Clorofilla cù l'aiutu di u filtru sunlight filtra u sustegnu organu necessariu da l'acqua è l'aria. Sì stu prucessu ùn si trovi micca, pudete amparà nunda di una malatìa cum'è a chlorosi, chì cunsultate a quali larghi gialli di e piante di tomate.

Cause di amarilli di e piantini

In questu paràbula, cunsidereghja cunzidiette e cose più cumuni di u amarente, per l'identificazione di quale hè necessariu di inspeccionà cù cura e so piantini.

  1. Sì i pianti di tomate sò gialli gialli, partendu da i foglie più minimi, è vintu chì i vini brillanti di culori azule è culori rossi si ponu osservatu, pudendu assicurà a mancanza di nitrogenu, chì hè unu di i più elementi impurtanti per i pumati. In questu casu, puru, hè un fenomenu cumu a piccula foglie. In questu casu, u fertilizante di nitrogenu lìvuru pò aiutà, chì curreghjite a situazione finu à u più possibili.
  2. Una altra causa popular di u amarente pò esse una mancanza di putassiu, chì avete da esse cuncrire cun l'addevu.
  3. Questa causa hè ancu da una mancanza di nutrienti chì includenu zincu. A so scarsa si manifisteghja micca solu da folla in u giallu, ma ancu per pezzi, è ancu per vultà l'foglia. Fertilizanti saranu à u salvatori.
  4. Se u culore giallu di e foglie si sviluppa gradualmenti in u biancu giallu, hè necessariu di pensà à a mancanza di ferru. Furtunatamente, una maladie hè literale un ghjornu, per suprattuttu, cù a cundizzioni chì sia ghjunta bè cù l'alimentazione.
  5. A viulazione di a nutrizione di u sistema radicali di u pumadoru anche troppu spessu porta à u amarente. Tali viulenza sò stati prublemi, sanu per u danni à e radici, chì sò assai sensittivi à l'effetti fisichi, è di cambiamenti di temperatura. A maiò parte spessu si fa quandu i pumati sò trasplante in u sular. Ùn simu micca, i pumati dopu qualchissia persunale copre cù a chlorosi, causata di sti fattori, in modu indipendenti.
  6. U mutivu banale, ma pò pruvucà l'amarillitu di a piantula sana - a mancanza di terra in l'olla. Sì questu succorsu à i vostri tomate, pruvate di movimenti di più prestu cum'è un criaturu maiò.
  7. Hè trasplante di manufaccu impropritu, alcunu arcati di i radichi sò uttenuti, chì ùn anu micca daveru un sviluppu sanu à e piantini, perchè per quelli junghi u flussu di l'acqua è di sustanzi è assai difficili.
  8. L'illumina povira hè un altru raggiuni per u amaru di e foglie. Pruvate i vostri animali per allargate u ghjornu di ghjornu cun versu di 4 a 6 ora.

Tutti i mutivi spjegati riferenu à i malatii chì sviluppanu più di un ghjornu. Per guardà e piantini in casu di cume hè simplicemente bellu, è avà sapete cumu fà. Ma chì successe si i piantini sò giuliani in un ghjornu è hà cuminciatu à scappari? Parlate è à questu.

Santezzu fiatu di pianta

U amarantu di un mudesta verde eccettu si pò parlarà di l'estressi chì i pumati sò quandu i razzi sò di morta. Sfurtunatamente, ùn saria micca pudè salvà l'arburi. L'unicu ciò chì pudete fà hè di assicurà e protettare i vostri pianti. Per questu quì, l'arburete, in quale avete bisognu chjucu u signu di qualsiasi malatie iniziale, trattate Epin, è dunqua un bonu fertilizzante, chì cuntene u cumplessu cumplicatu di i minerali. Solu solu una solu suluzione - hè u regula principale.