Cumu spessu a reginu i pianti di u tomate?

L'acqua di u tomate hè necessariu, cum'è nutrijenti à a pianta solu si ponu urdinaria cù l'acqua. Hè per quessa chì hè assai impurtante per cumprènni cumu degne di purcelli d'acqua?

Per questu questu vegetale per sviluppà nurmale, hè necessariu di mantene l'umidità di u mondu di u 85-90%. Per verificà l'umidità, pudete piglià un pocu di terra da una prufundità circa 10 cm è strinta in una bola. Se u lumpu hè stata capita, è quandu si pressionate facilmente sfruttate, hè cusì a umbritura di l'umilità necessaria per crecià un tomate.

Prima di l'apparizione di a prima foglia reali, a riserva di umidità in u locu duverà esse custanti. Cusì, hè megliu per mette cun boxes di mudie cù i pumati in paleti è ùn ci aghjunghje l'acqua quandu. Riposu i pianti hè u megliu in i matini cù l'acqua calde. Rizzulu assai utopia cù neve o acqua di acqua. Comu opzione - pudete acqui l'acqua dopu l'icebergu di u frettu. Spruvule i piantini di tomate cun l'acqua chjamata "vivente", chì hè preparata d'una manera speciale. Pour l'acqua in a padedda dopu à fruduri u ghjudu, u calore finu à u caldu (nanzu l'aspettu di steam), coperta cù una cupirtina è cunfrontu subitu cù un corrente di acqua frida à una temperatura di 25 ° C. Ora pudete eau di e vostre mudi.

Cumu puderà acqui di u pumadoru dopu avè aghjuntu?

Dopu chì a prima verra di veru figuranu nantu à i rimuli di u tomate, hè diviccionatu, questu hè chì hè trasplante in un catu più grande. Quandu si aghjettinu, deve pruvà di trasplante a pianta cun un capeddu di a terra è micca dannà l'urighjini di u muneta. I piantini trasplantati spressi in una paletta è colpi in un locu ombrezu da u sole di u sole.

L'acqua di u pumadoru ùn deve esse raru, ma abbundanza. Inutili, quandu a rega spessu, ma di grassu, sviluppà i pumati seranu bagnu. U regnu eccessivu pò abbia a tampiratura di a tarra, chì avè averebbiche l'ovari di frutta. Cusì, a megliu opzione per rego un tomate: abbundante abbastanza una o duie volte a simana, chì ùn permettenu micca u dilùviu. U rege dipende di a fase di u sviluppu di e piante. Comu regula, i pianti di tomate averebbe spicchatu spessu sottu u pianta. À un tempu quandu u fruttu hè attaccatu, u tarritoriu anu ancu esse suffucatu. Ma in u piriudu da a fioritura è di vitture un tomate, è ancu duranti a so maturazione, l'umidità di a terra pò esse moderate.

Impurtante è a strada per aduprà sta verdura. Evita acquistà acqua nantu à vignoli, foglie o frutti. Hè necessariu di valdi l'acqua sottu a razzi di a pianta o in i sulcuschi fatti trà i fille di u pumadoru. Stu regrossu aghju u solitu senza l'aumentazione di l'umidità di l'aria. Cù regiu chiuvutu, catuzzi di l'acqua fughjine nantu à e foglie pò causà credenze à e foglie è ancu cuntribuiscenu à a furmazione di testa tardi. Ma rii sottu à a radicali deve esse moltu cura, perchè chì u jet acqua ùn difumetta a terra è ùn ne per esse l'espansi di u tomate.

À l'estiu, in tempore caldo, u megliu tempu per a regola hè di a prima matina o duie ori prima di u tramontu. À questu tempu, l'acqua ùn evapora immediatamente sottu à i raghji scorchieri di u sole, ma gradually absorbit in u locu. In tempu nuvellu, pudete acqui l'acqua in ogni ora di u ghjornu. E dopu l'acquessu, hè vulgari cummincià a terra sottu à l'arbuli di u tomate . Per fà questu, pudete aduprà un pelle speziale, paglia è compost. Per liberà a terra dopu a rega ùn hè micca necessariu.

Avà sapete cumu di l'acqua di i pianti di tomate, è avemu da scummigghià per quessa chì i pianti sò sbuchjati da u sulfate di cobre. Prima di cultivà e piantini in a pianta aperta, per prevence l'infeccion da i malatie fungi, sprinkle i pianti di tomate cun una suluzione di sulfu di cobre. Per fà u coccu, duverebbe dissolve 5 grammi di sulfate di cobre in 3 litri di acqua calde è usa sta solu per spraying.

U riposu corremente i rossi di u tomate , vi riceve un colpu excelente di sti ligumi utile è gustoso.