Cumu pudè salvà una orquidida senza basa?

A decisione di fà piglià un piacevule avant-avicularità - una orchidea, avete bisognu à esse preparatu per qualchi problema, chì ùn pò micca esse evitata da qualsiasi principianti in a floricultura. Hè comu per salvà una orquidida, se i so radichi sò putenti, è se es real in tuttu.

U fattu hè chì l'orchidi (in particulari, a phalaenopsis ) venenu da i tropiche, induve hè sempre un clima cálido è ghjustu umidi. Toccu in un apartment such conditions is almost impossible, aduce s'ellu avete un'ecitu vitivinariu speciale per i pianti chì devanu assai spaziu.


I casi di a decadenza di u sistema radicali di orquídei

Spiciarmenti spessu prublema a stavatu a floristeria in u periodu di vaghjimu è invernu, quandu a temperatura circundante cascata è a luz di u sole ùn ponu micca bè à a pianta. Spessu chì e cundizioni conduzenu à u fattu chì l'orchidea falls in una hibernation.

Cumpagnia hè invisibili, e foglie sò densi è verdi, cum'è prima. Ma i radichi stà assicurendu l'umidità dopu a rega, è l'acqua s'acumule in u pote. Trovani ghjunghje per un bellu tempu in tali situazioni porta à u fattu chì si cumincianu à pudete è a pianta hè nantu à i capelli da a morte.

Quandu una orquidea morira, parechji ùn sapìanu cumu salvà, è cumpranu manipuli impurtanti cù i rossi di i so radichi. Per fà à a pianta l'uvizzioni di survivà, duvite assai sforzu è u tempu.

Cumu pudè salvà una orchidea, senza mancu senza razzi?

Per principià, sguassate a pianta da a pignatta è arringenu i razzi restante. Eppo, quandu almenu arcuni sò stati cunservati, dà a pianta una maiore chancee di survival, in quantu chì si ùn ci hè micca radici tutti, è quarchi cosa passa.

Dopu l'acellu, duverà assicurà a pianta in l'aire - pò piglià à trè ore, sicondu a temperatura curretta. Solu solu puderete ghjustificà quelli razzi anu sempre vivu, è chì deve esse subitu subitu.

I razzi viventi anu una struttura densissima è elastica, mentri l'articuli putenti sò dilicati è u licoru sò liberatu da elli sottu pressu. Tali razzi morti sò sbulicati à u locu vivu, è e rùbbriche sò trattati cù l'alcoole è sprinkled cù carbone è Kornevin.

Avete bisognu di scelta di modu di salvà l'orchidia quandu hà pututu purga. Ci hè dui risorse di risuscitazioni, avemu da cunsiderà cum'è in più dettu.

U numeru di mètuu 1

U metudu più sèmplice hè adattatu per una pianta chì hà una maggioni viventi di u sistema radicali. L'orchidita deve esse svegliata da a iperazione, è per questu quì hè necessariu truvà u locu più illuminatu in casa, ma micca un risicu direttu di i raggi di u sole. Sì questu ùn hè micca truvatu, duvete bisognu di acquistà un fitoplanu speciale per a santezza di a pianta.

U sistema radicali chjappu di a putenza hè mischjata in una petra pica di musgo claydite è sphagnum, u sustratu deve esse stimatu nant'à sempre, ma micca troppu tantu per ùn esse micca acqua à u fondu. In quessi cunnizzioni, una pianta imposta in un locu assolatu, induve a tampiratura ùn sia micca sottu 25 ° C, emissimu novi radici di un mesi.

Succe chì una orchidea si forma un zitellu senza rêve - cumu per salvà è avè una nova pianta? U primu mètudu hè un prugettu adduluratu - u zitellu hè statu in una pignatta, ma micca in cima, ma ntra li capici di muscelu, è dopu un pocu di tempu sò razzii.

Metu nummiru 2

A seconda via per i pianti chì si sò stati pruttu senza e razzi. Ma ancu se a pianta hà brusgiate di cappi, ci hè una chance di salvà. Per u so avvinimentu avè da esse di custruisce un invernadore di ogni material improvisu - flascalli, vasci, imballati di un pastellu, o un vechju aquarium. Comu in u primu mètudu, u bughjone hè aghjuntu à u fondu è l'esfagnu hè aghjuntu, sta piane cuntene a pianta.

A tampiratura massima in un lignu chjaru ùn deve esse micca 33 ° С, altri, a pianta principia à scanta, ma a friddizza ùn hè micca necessariu per l'orchidea, in questu casu un foglie crecerà in l'invernamentu è distrugge a pianta.

Stu metudu hè basatu annantu à l'azzione di diossidu di carbonu, chì hè furmatu in un spazi confined. Hè necessariu per u sviluppu di i novi crescensi di a pianta. Una volta un ghjornu, u zitellu hè guadatu, è se a temperatura circundante hè constante, puderete abbandunà a ghjurnata sana.

A pianta pò esse fecundata cù Epin tutti i trè simane, è ancu nutatu cù dolci - una suluzione di glucose o di meli. E, sicuru, u sanatoriu principalu torna da esse una gran quantità di spuntate di u sole.