A vacanze di pintures Holi - history

A primavera sempre porta un ribellu di culura è gioia. In ogni paese, a so parrocchia si celebrava in modu diversu, ma a festa più brillanti in u mondu hè prestatu da l'indi.

A festa più splendida in u mondu

A festa Holi, a so storia chì cuntene assai misteri è boni leggiani, hè sempre accumpagnata da scorrizzi di colori brillanti o cù l'acqua colore cù l'altri tutti i participanti di a celebrazione. Questu hè un ghjornu di u bonu è a pace, per quessa ùn hè micca una festa tradiziunale hindu è hè ancu celebrata in altri paesi.

Cum'è sapete, a primavera hè un tempu di aggravamentu di varii malatiezi è in particulari di ARVI , chì hè un prublema particularmente seriu per i paesi asiatichi. Ma l'Hindu hà trovu un modu solu - i culori di u festivale sò fatti di i pianti medicinali chì impediscenu a diffusioni di virus, anche chì oghje l'analogi analogi artificiali sò sempri più utilizati.

Celebrari Holi à a fini di ferraghju è di principiu di marzu per dui ghjorni. In regula, questi ghjorni ùn ci hè una luna sera in u celu. Una di l'attività principali hè u caldi di una scarabeo. In questu ghjornu, ancu caminari nantu à i frutti è a più impurtante hè l'attività festiva - una prucissioni, durante chì tutti ci anu sprinkled each other with painted colour. Un'altra attribute di u vacanze hè un bevire specie "tandai", chì cuntene un petitamente di marijuana.

Legends

Holi Colours Festival t'hà parechji origini. Una di e leggje cuntene di a maladetta a dea Holik, chì hà decisu di fallu Vishu, u diu di u tutore di l'universu. Hà cunvintava di fà un sacrifiziu in u nome di u bonu, chì offre à brusgià in l'intarsa, mentri a daveru stessu pussede u donu chì a so pruteghja da a flame. Eppuru, sicondu a legenda, Vishu era salvatu, è Holika hè stata cremata in l'accontu. Dopu quellu tempu nantu à questa festa l'infiernanu relliùnni è brusgiate.

Inoltre, a storia di a festa di pinturas di Holi in India hè assuciata cù i leggende nantu à Krishna. È a tradizione di celebrazione hè assuciata cù i passati di Krishna è i gopis (i figlioli di i pastori sò i prossitori di a primavera).