U ghjugnu di mèddulu

L'Umanità hè accumpagnata da parechje malatie è di malatie mai seria in tutta l'esistenza. Per quessa, una di e professioni più antica in a Terra hè l'specialità di un medico. Ogni annunziale di quellu chì hà dedicatu à questa professione difficili, principia a so ruta medica cù u ghjornu di Hippocrates. Dopu tuttu, hè u principiu di questu fundatori di a medicina per u trattamentu micca di una malatìa, ma di un paese, cuncepimentu di tutte e so caractère indiziulabile, oghje hè a basa di tutte l'medicina.

Grazie à a cullaburazione di a duttura di medichi, e forti malatie formidibuli cum'è pesta è e virgola, antagliu è tifus , lepra è colera eranu venuti. È oghje l'effettu di l'assistenza medica à una persona spessu depende di l'attuali generali di i medichi di parechji paesi di u mondu, anche di a so naziunalità, a citadinanza è l'età. Unitu per a salvezza di a vita umana, e persone in bianco capelli unioni facenu i miraculi di guarisce i so pazienti. Eppuru Chjappu à u tempu dittu assititu, chì alcanza u pacatu cunfunditu pò ricuperà, se sera assicuratu da a cumpetenza di u duttore.

Oghje in a maiò parte di u mondu nantu à u primu luni d 'ottobre hè celebratu u ghjornu di u Mondu Internaziunale di u duttore: una festa di solidarizazione di i medichi di u mondu sanu. L'iniziatore di questa festa hè stata l'Organizazione di a Salutazione Mundiale (OMS) è l'organizazione uriginale Médecins Sans Frontières. A vita ghjurnalettu di sti medichi hè una preghiera interfaccia senza sacrificà per a salvezza di a salute è a vita di u paci. Ùn hè micca nunda chì a professione di un mèdulu era cunsideratu in tuttu u tempu u più noble è onorevoli.

Per u persunale di l'associazione "Medichi Sense Borders" ùn importa micca quella naziunalità una persona hè, o quale religione prupietanu. Aghjuntenu vittimi di varii epidemii è di disastri, cunflitti armati o suciale. Sì senza distinzioni o discriminazione, sti autormiusi travagliammu in i manichi più cali, salve e persone chì sò in situ di urgenza, chì furnisce i cura medichi chì precisanu cusì. Inoltre, i vuluntarii di sta urganizazione rializate l'educazione, è ancu u travagliu previstu per a cummandu di l'addiction di droga è u SIDA.

U ghjornu di u Tabbedu - avvenimenti

U ghjornu di u duttore hè una festa per tutti quelli chì anu sceltu per elli l'ispezialità più umana in u mondu - per trattà a ghjente. In u 2015, u Dia Mundial di u duttore fù cilibratu u 5 d'uttroviu, in 2013, sta festa hè celebrata l'1 d'ottobre. Tutti l'impieghati di i servizii di salute publica, chì marcanu una festa prufessiunale in quellu ghjornu, cuntenenu diverse attività: lezioni cognitivi nantu à a professione di un duttore, diversi seminarii, presentazione, esibizioni di l'equipaggiu medico. Per i travagliadori medichi in questu ghjornu, diversi avvenimenti di spettazione si ponenu. In questu ghjornu, ghjè accettatu per ottiminu è ricumpinserà pupulazioni specialmente distinti in tedeschi bianchi.

In i paesi di l'antica CIS, u ghjornu di u travagliu medicu hè celebratu nantu à a basa di a tradizzione stabilita in u ghjugnu. U ghjornu di u duttore nazionale hè celebratu u 30 di marzu in i Stati Uniti, è in India, per esempiu, questa festa hè fatta l'1 di ghjugnu. In u calendariu di e vacanze internazionale, in più di u ghjornu di i medichi ghjunghje, ci sò ancu vacanze per i travaglii medichi di specializazioni più stretti. Per esempiu, u ghjornu di u mondu di u duttore di diagnostica ultrasonica si celebrà u 29 di uttrovi, u ghjornu di u dentista - u 9 di ferraghju è i traumatologi in tuttu u mondu celebranu un vacanze professjonali in u 20 di maiu. Ma, inveci di a data di u World Doctor's Day, tutte e persone di a Terra avissi da esse aghjenti à i medichi per i so curaziu incridibile per a nostra salute. In questu vacanze, tutti l'aghjunghje l'appréciment, l'apprezzazione è u rispettu à e persone in capelli bianchi per a nostra salute di cunservazione, è à volta a vita.