Corona di Pasqua

Ùn avemu i coralli di Pasqua non è accussì populari cum'è in l'Occidenti, induve in Pasqua quasi tutti i porti hè stata adatta cù una guirlanda. Ma ogni annu più è più di i nostri cumpagnici viaghjeranu colpi di coralli per Pasqua. Hè per quessa chì a question si sviluppa: cumu fà una guirlanda di Pasqua cù i vostri mani, perchè si troppa di a bella decorazione di una casa davanti di cunnosciuti hè assai piacevule quandu qualche elementi sò fatti cù i vostri mani.

U numeru di mètuu 1

Aientta per quelli chì anu scupertu un numeru numeru di cunchuli d'ose voce in casa è una bona innevata di piume di lumera. Inoltre, avemu bisognu di un colore di ovince, cola calza è cola cù purpurinu, pintura acrilica per u culore di penni è un anellu di plastica spuma (filu o chipboard) per a basa. In modu, e vache di cascarà dujanu pò esse rimpiazzatu da i olii da scumparitu di poliestirenu, ma poi bisogna avè bisognu à essa pittatu cù pintura acrilica.

  1. Scorredemu l'inturniali cù u culore di nutizie, seguitu l'urdinamentu rigulari nantu à u pacatu.
  2. Cumpigliulemu i cunchju di culu da l'acqua è lasce secca.
  3. L'acrilica dipinna a basa per a corona. Se tu pigliate un filu, u marcellu deve esse fatta larga, fogghi cù cinta di carta è ancu tinte.
  4. Secosacchi secche secchi sò in encastra cù purpurina.
  5. Pigliemu cù l'aiutu di un pistola di cola à a basa secca, cunchitti à distanza di 3-4 mm di l'altru. In questu casu, hè megliu aduprà u pegliu nantu à u sustrato, per ùn micca per fallu u cingulu.
  6. Intra u coddu d'olejetti annantu avete bagnu è riparà in parechji posti cù cola. Se la boa ùn hè micca truvata, pudete apprezzate a guirlanda cun piume distinta è cintes.
  7. À a corona di Pasqua, guariscernemu u ciclu da a cinta, per quale puderemu colpi u nostru pruduttu nantu à a porta.

Metu nummiru 2

Questa manera di fà una guirlanda di Pasqua cù i vostri mani sò piacenu quelli chì sò longu stati fighjini in i prudutti di a tecnulugia quilling. Avete bisognu di cartuni, carta culurata, quilling paper, scissors, a pencil, PVA cola è ornamenti (ribbelli, stuzzichi, sequins).

  1. Tagliate l'ovu da u cartone, per u mudellu.
  2. Utilizà u mudellu, gràzia a basa per a guirula nantu à u cartone è u cut it out.
  3. Guariscenu a basa di a curuna con carta colore gialla o beige.
  4. Quandu u sustrattu si secca, avemu principiatatu à décorà cù elementi made di quilling paper.
  5. Pudete prima preparà l'elementi, è pegà à a basa. Per adorazione una corruzione, sera abbastante per amparà cumu fà piccule, renti, petali è crisantemi.
  6. Droplet - torna un anellu da a striscia di carta è hè ghjustu da u sole.

    Curl - vemu una strapata di carta nantu à i pasticchi, affinchendu una cuglia chì ùn hè micca curled.

    Petale - aghjustate parechji rizidi trà noi.

    Chrysanthemums - avemu chjappu ribelli di culore russu di a stessa lunghezza. L'incarciarli transversu, appiecendu a cola in u centru di a striscia. Facemu per finezza in l'estremità di e tavulini, fate nantu à u centru - u fondu per u crisantemu turnò. Facemu a fringe da un latu di a strazzata gialla è torna nantu à u dulu. A fiorta gialla hè pegata à a basa rochira - u crisantemu hè prestu.

  7. Avemu solu i soluzione nantu à a basa cù l'aiutu di cola è decorate a guirlanda cun strisce è cilesti. Ùn si scurdanu unu di elli à pegà cun un circule per sospette a guirlanda.

Metu nummiru 3

Esse dumandà cartuni, cola, tela pianu chjaru, cilesti è parechji elementi chjuchi pè decorazione.

  1. Scrivite da a cartulina 2 basa idèntica sottu a guirula è parechji (cum'è vo vulete vede nantu à a curuna) mudelli di uovo di sfarenti tamene.
  2. Scrivi da u tagliu dui cilugii secondu a grandezza di a basa è l'ovu. Ùn vi scurdate di a cuncessione di 1 cm.
  3. In u perimetru di ogni parte facemu pecchjusi è aghjustemu a basa è l'ova cun un tela, riparazione di u materiale cù cola.
  4. Fatturebbe i dui parte di a base (pò cola, pò stitch it), untwisted sides inward, senza scurdà di pegar una bisogna entre elle.
  5. Scorciammu a guirreri, appicciate (cusì) à l'ova, perle, peri, zincarli, fiori, etc.