Cosa hè ironia è cumu capiscenu à esse ironica?

Apareceu in Grecia antica è era interprete cum'è "falare cù l'aiutu di e parole". Sì senza sensu, hè difficiulmente imaginate cumunica simplici, literatura, filosofia, cultura folk. Cù u so aiutu, pudete sugettore à qualcosa è cunvertisce a verità. Ciò chì hè ironia hè u tema di stu articulu.

Ciò hè ironia?

Questu hè una suttili sottuta, scucciata. Quelli chì anu interessatu à quale runa means vale à risponde chì u so ghjustu hè di cuntrastallu u veru significatu di e parolle cù u so significatu litterale. Eccu, una persona hè ironica, chjamà un corpu bravu o stupidu intelligente. A burla pigliò un rolu impurtante in a cultura umuristica folklore, geniri satìrici di littiratura è antica comedia. Parechje persone utilizanu l'oratoriu à pinsà di qualcosa.

Ironia - Psicologia

Tali malice crea l'impressione chì u sughjettu di discussioni ùn hè micca ciò chì pare. Fate dinò l'ironia, puderete risponde chì hè un signu di mente sutil, grandezza di l'ànima è di a gràzia, ma in fattu hè un meccanicu protettive. U so significatu hè ammucciatu sottu u cunceculu di una espressione negativa di u significatu di ciò chì hà dettu. Ella sempre ricusa l'attitudina è ùn riceve à l'arradichera in ogni pusizzioni: ironica, nantu à un sughjettu chì tocca o "pulls out", una persona ricochet tocanu a so opira.

L'ironia in a filusufìa

Comu una pusizioni vitale , un strumentu dialittali di raghjunamentu filosoficu, una burla piglianu un significatu specialu à u XVIII finale è u principiu di u XIX seculu. Dopu à l'sperimentazione di Socrati, chì anu utilizatu a nuzione di l'ironia in disputi cù i sofisti, è i romantici germanici Schlegel è Müller, i figuri di quellu tempu hà vistu cumu:

  1. Zolger hà cunsideratu l'essenza di l'arte.
  2. A.F. Losev l'hà usatu com un testu espruttivu, cuntrastatu cù l'idea espressa.
  3. K. Marx è F. Engels introducianu u cuncettu di l'ironia di a storia, chì era u risultatu di u fattu chì i persone chì facivanu a rivoluzione èranu cunfusu cun daveru è si capìanu chì ùn era micca à tuttu cum'è quali eranu strive.

Tipi di ironia

  1. Straight line . L'aiutu à temerà è dà u fenomenu scritte un negativu o un caratteru divertitore.
  2. Anti-guerra . L'Ironia è i so tipi sò include anti-guerra. Questu hè u significatu oppostu di burla diretta. Dopu tuttu, chì hè l'ironia hè una manera di dimustrà un ogghjtu sottovalutatu.
  3. Ogni ironia . Fugliale, u ghjocu chì hè una persona persunale. À u listessu tempu, u so sotettutu pò avè un significatu pusitivu chì un prupizianu parlà di ellu stessu com'è travagliu senza travagliu.

Chì ci hè a diffarenza entre ironia è sarcasmu?

U primu hè un strumentu suttili di u cumicu. L'Ironia com'è un mezzu di espressioni hè essenzalmenti un chiste, chì cuntrastenu u significatu litterale di e parolle cù veru significatu. Hè riosi e nunda più. A diferenza tra ironia è sarcasmu hè chì u sicondu ùn pruvucarà micca un soru. Hè utilita per una critica durae è a valutazione di e qualità morale di l'ughjettu. Sarcasimu chjamà per a censura publica è a cundanna.

Eccu i caratteristiche distinti:

  1. L'irunia capisce è veli l'ughjettu di parlà. Sarcasm rimbursà cù una quantità minima d'alegoria.
  2. L'espressione ironica sempre hà una forma positiva, in cuntrastu à una burla veiled, à chì u significatu hè ridduzitu. Sarcasm indetta direttament u sughjettu di critica pejorativa.
  3. L'Ironia com'è un tipu di comicu hè utilizzatu in i generi umuridiali è parlante figurativu orali.
  4. Sarcasimu hè un signu di sàvira brutta. Hè utilita da i pratichi in i so discursi accusiatori è scrittori di testi publicisti chì anu un cuntenutu sociali-puliticu.

Chì ghjè a diffarenza di a sàtira è l'ironia?

U primu hè un tipu di comicu in l'arti. Da l'umuri è l'ironia, ella hè distinata da l'aghjettivu di reproche. A so forza dipende nantu à a significazione suciali di a pusizioni occupata da u satirista è l'effettu di i cume com'è - sarcasimu, hyperbole, alégorie, grotesque, parodie. Comu un genre hè uricatu in littiratura rumana, è da abbandunava altre forme d'arti:

A diffirenza di sàtira è l'ironia hè chì hè una lotta un oghjettu cumu informatu. Ci hè carattarizatu da a attività, a direzione forte è a ghjustizia . À a sàtira, a risata sempre in cuntinenza in indignazioni è indignazione. Spessu si venenu à a cima, sprimendu ridículu. L'autori chì scrivenu in u genericu satìricu include:

  1. Saltykov-Shchedrin.
  2. Swift.
  3. Walter.
  4. Beaumarchais e altri.

Comu capisce l'ironia?

A capacità di cunglittura di paroli hà utile in a vita. Dopu à tuttu, l'ironia hè necessariu per a "cornuti" è di "bite" culturalmente, è ùn ne scurdate micca e mancate di una persona diretta, ma sottumettezzione di e parolle per a priservazione è a so dignità. Hè assai impurtante per piglià in contu l'età di l'audienza, u genere, a mentalità, e tradizione culturale. Elegantly play with words pudete amparà, se:

  1. A lot di lettu, cose cù u gustu esteticu. Scegli per queste clàssici domestici è straneri, chì aiutanu à aiutu à parlerà è di pensà.
  2. Una pregunta curiosa, per appruntà sarcasmo è ironia, pudete cunsiglià per imparà in ogni cosa per vede u cuntrastu. Hè necessariu di dì chì u cuntrariu di ciò chì hè significatu. U più altu rispettu di irunia hè l'usu di l'iperbole, questu esempiu. A parola "qualitatiu" hè sustituitu da "bussessi di cunsumu".
  3. Ricurdativi l'espressioni stabile è u tornanu in u vostru discorsu: "mani d'oru", "sete sprouts in u testa", etc.