Annunzii Ortodoxi in Marzu

A festa festone Ortodevicu di Marzu sò stati accunsentutu cù u calendariu Ortodoxu-Pasqua. Da u annu à l'annu pudessinu mudificà in numeri o avanzanu à altri mesi.

Funzioni di u stabilimentu di fieri ortodosi

Oghje ghjornu di l'ortodoxu sò generalmente settimonati in onore di avvenimenti impurtanti in a vita o l'attività di Ghjesù Cristu, cum'è a Santa Vergina Maria è seguitori di a fede Ortodoxa: i santi, martri, benediti l'omi anziani. Molti ghjorni festivi sò l'urìggini di l'anticu testamentu, ma a maiò parte venenu da a Nova.

Tradiziunale per a celebrazione di i vacanze Ortodoxi hè u fattu chì in quelli ghjorni cresciute ritesi di a chjesa prescritta, ancu di sti paesi di i vacche, ùn sò micca fà e cosi mundani, ma pruvate à passà u tempu cù penseri di Diu. I viti virtuosi, cum'è l'almosi è l'incridibili illuminanti, pò ancu esse realizatu durante e vacanze Ortodoxu.

A peculiarità di stabbilimentu di e dati di quelli o altre vacanze ortodoxu hè chì sò cunfurmati à un calendariu speciale, chjamatu Paskhaliya. Hè, à u turnu, cunsistenti di dui parti. Unu hè vacanze immubiliate, chì sò celebrati d'annu à annu nantu u stessu ghjornu in cunfurmità cù u calendariu giulianu (13 giorni in diferenza cù u munnu gregorianu). Un esempiu di tali vacanze pò esse a Natività di Cristu (7 di ghjennaghju) o a Festa di l'Epifania (u 19 di jinnaru). Una altra parte di a Paschalia hè in vacanze in mutandine. U calculu di e date di a so cummanda hè di a Pasqua, chì in questu stessu hè una festa in viaghju. A data di Pasqua hè stata stabilita sicondu u calendariu lunare è i testi di chiesa privati, chì sò cunsiderati cum'è dogmatic. Cusì, dopu l'aghjustatu a data di Pasqua per ogni annu, pudete puru stabilisce a data per a celebrazione di altri ghjorni significati per misi di l'annu. Cusì, quandu festas ortodoxas si celebranu in marzu, sò cunsiderate ogni annu individually. Per esempiu, femu una descrizzione di e date impurtanti per i believers ortudossu in u 2017.

Ordine ortodoxu di i vacanze in marzu 2017

Di Pasqua , quella, a Resurrección Brillante di Cristu in u 2017 saldarà u 16 d'aprile. Eccu, a Great Quaresma di precedente di sta festa accumenu da u 27 di fianzu di u 2017 è durerà finu à u 15 d'aprile di u 2017.

5 di marzu hè a festa di u Triunfu di l'Ortodoxia, in quellu ghjornu hè celebrata a vittoria di a fede Ortodoxa nantu à diversi hereesi.

Fate di e grande festa di Ortodoxu in marzu, i seguenti fissi (fissi per un certu nùmmulu) vacanze deve esse noteu: u 7 di marzu, u Annunziu di u Most Holy Theotokos si celebrà - una di e festioni più impurtanti in l'annu. Sicondu i prucessi ortudoxa, era in questu ghjornu chì l'Àngel Gabriel hà descinnutu à a Vèrgine Maria è annuncia a bona nova chì hà avè un figliolu, è questu figliolu sarà grande è serà chjamatu Figliolu di Diu.

11 di marzu - Universale parentale Sàccu in a seconda settimana di a Quaresma. In questu ghjornu hè customu per commemorate u mortu.

12 di marzu - a memoria di San Gregoriu Palamas, Archevatinu di Salonicò. Hè cresce chì era quellu chì hà revelatu u putere di a preghiera è di sdighjunu in a fede Ortodoxa.

18 di marzu di 2017 vippu aduprà à u ghjornu di cunflittu spartitu da i morti o di u Gran Parentisimu u sabatu. In questu ghjornu, in solitu visità i cimiteri è ricurdativi di u mortu.

19 di marzu di 2017 - Dumenica di a terza simica di a Carru, chì hè chjamatu Croazeur. In questu ghjornu, una ceremonia especial di a realizazione di a cruci è a venerà i credi si metti in i chjese. Hè un rituali duranti a fine di a terza simica di u viaghju ci vole à falla à l'Ortodoxu nantu à i pardunzii di Ghjesù Cristu è di rinfurzà u so spiritu per u tempu reste di restrizioni finu à a Santa Pasqua.

22 di marzu - Jornu di quaranta Martiri di Sevastia , ricorda à i credii di u patiremu chì pò esse purtatu per a fede.

U 25 di marzu hè u sabatu, u ghjornu di a grande cummemorazione di i morti in a quartana simica di a Quaresma.