U ghjornu di u contru Terrorismu

Ogni annu u 3 di sittembri, u Lu Mundu World Contra Terrorismu hè tenutu, sta data hè assuciata cù l'attiali terribbili di Beslan in u 2004. In u corsu di sta tragedia, in u prucessu di captura di militanti di una di e scole, circa 300 persone eranu uccisi, trà elli 172 zitelli. In Russia, u ghjornu hè stata appruvata in u 2005 com'è un signu di solidarizazione cù a lotta antiterrorista in tuttu u mondu.

U Terrorismu hè una minaccia per l'esistenza pacìficu di i persone

In oghji, l'atuccioni terroristi custituiscenu una amenaica à a sicurità di tutti l'umanità. Nta l'ùrtimi anni, anu aghjustatu di quelli crimini chì portanu sacrifizii umani massimi, distrughjenu i valori spirituali è ligami trà i pòpuli.

Perchè tutti in u mondu sianu da capiscia chì ci hè necessariu di cummàtelu è impedisce l'emergenza di i minaccii. A megliu prevenzione da e manifestazioni extremismi hè u rispettu mutuale.

In u ghjornu internaziunale Contra u Terrorismu, vittimi di atti atti terroristi sò richiamati, avvenimenti dedicati à a so memoria in locu di luttu, rallies, minuti di silenziu, corpi, corpi curpurali in i memoriale di i morti. Centu di persone in u mondu, attivisti, ufficiali anuranu a memoria di l'uffutori militari infurmati in u mesi à l'esekzione di i so dati ufficiale è di i civili, è fà affirmazioni contra u terroriu.

U ghjornu di a solidarità cù a lotta antiterrorista, si ponu esse tanti manifestazioni è lectures, suscitendu u temu di a prutezzione di i minaccii di l'estrimista, esibizzioni di l'imaghjini di i zitelli, concerti benèvuli. Organizzazioni pùblici anu cumbugliu di scritti documentarii trà tragedii, razzii, azzioni "Argentu una cannila". Instinenu à e persone per esse in armunia cù l'altri, per ùn avè micca permettenu u sviluppu di a viulenza.

U ghjornu di u cummattimentu di u Terrorismu, a società deve esse informatu chì ùn hà micca naziunalità, ma genera assassini e morte. Per vultà sta cumune cumune pò esse una associazione, attitudine attente à l'altri, à a storia è tradizioni di tutti i pòpuli.