Forme di imaginazione

L'imaginazione hè una rappresentanza figurativa di l'infurmazioni, chì cuntene sempre una cosa chì hè surrealista, chì ùn hà micca un locu in a rialità attuale. L'Imaginazione ripiglia assai forme, da a più vicinu à a realità - pianificazione, à u più surrealista - i sogni . In u prucessu di l'imaginazione, u pensamentu, a memoria, l'analisi, è ancu a via di percepzione di u mondu participanu.

Tipi di imaginazione

Ci sò cinqui formi basi di imaginazione in psiculugia:

In più di sti forme di imaginazione, ci hè una altra spezie raramente cite - un esperimentu pensatu.

A so funzione principale hè un prucessu di pensamentu, durante quale una persona rappresentante un riflessu di a rialtà in u futuru. Per esempiu, stu tipu di attività hè stata utilizata da Karl Marx quandu affirmò chì u cumunismu hè viable solu se hè stabilitu in tutti i paesi di u mondu.

Un sognu, cum'è una forma di imaginazione, hè personificatu, una possibilità riali chì ùn hà micca un lìmitu. Da a rialtà à u sognu, sò siparati solu da a prisenza di vulintà, di determinazione, di scumessa, di propiu è di ghjustificazione.

I imagini in l'imaginazione

L'Imaginazione generate i so imagine in tres manere:

  1. Aglutinazioni hè una forma di imaginazione induve l'imaghjini chì ùn si ritenu micca in a realità sò cumminati. Per esempiu, l'agglutination hè una imaghjini di una sirena, in a quali una donna (faccia è troncu), pisci (cuda) è alga (capelli) sò cumminati. Stu metudu hè imprudatu in a creatività è inconsciente, in i nostri sònnii.
  2. Accent - enfatizà qualcosa solu in l'imaghjina.
  3. Tipificazione - una cumminazione in una figura di u tipicu per una era / cirche di data di i caratteri di persona.