Queer - chì hè?

A fine di u XXu seculu, in una quantità di parechji paesi europei, u terminu "questu", appiicatu à e persone di l'orientazione sessuale non tradiziunale, vinianu in usu. In u passatu, ghjudiziu è una definizione generale di tutti i relazioni "anormali", hè oghji utilizatu in diversi campi. L'usu di u termu hè contruversu.

Queer - chì hè?

Queer hè una parolla da l'arginenza (questu), chì in u passatu hè stata utilizata per a designazione scurazione di l'omosessuali, è, sussegwentement, diventa moda in i Stati Uniti è in l'Europa cum'è una definizione di tuttu ciò chì hè distintu di a norma di i componetusi. In Russia, u termini hà incursu in a filusufia è a sociulugia è u so significatu hè vera, vaga:

  1. In un sensu strittu, sò e persone chì sò stati fora di u marcu accettatu, praticanti relazioni non tradiziunali (BDSM, swing, etc.) o aderenti LGBT.
  2. In un modu generale, pudete identificà qualunque persona chì u cumpurtamentu è l'autodeterminazione ùn hè micca cumparatu cù i canoni generalmente accettati. L'identità di Queer hè appiecca à qualsiasi persona diferenze di l'altri (persone, autista, etc.)

Chì ci hè a cultura queer?

I Persone, unificati da a so "alterità", si classificàvanu cum'è un gruppu è incitassi à l'altri à accettà a so scelta. Quir-culture trattà cun quir-issues comunità - un muvimentu pocu ghjovanu. Solu in u 1986 in Italia hà iniziatu u travagliu di l'urganizazione in u so sustegnu. Oghje, a cultura di "queer" foca nantu à trè conceptu chjave:

L'ideulugia di "dissimilarità" hè una tendenza di moda, è a Russia ùn ùn passà à u mondu sanu. Ogni annu in San Pietruburgu hè un festival internaziunale "KvirFest", cuncepitu per prutege i diritti di minuritarie svantaghjati è per sviluppà a tolerenza in a societa. In a lotta contru l'omofofia è altri formi di intransigenza, eletta a lingua d'arti.

Teoria di Queer

Un saccu di l'insignamenti dì di a natura di u genere è una di elli hè quir-teoria. Hè stata furmata in u 20u seculu nantu à a basa di l'opari di Michel Foucault è sustene chì l'orjentazione sessuale hè impostata à l'individuu à un gradu minore da u sessu biologicu è, più impurtante, per a crianza. A teoria hà ricivutu assai ricunniscenza cumprendi. A so peculiarità hè chì rietta riittite a identità. Ricunniscennu u futuru, i pirsuni rieviteanu ciò chì si mette in u stencil legalizatu. Comu in ogni ideologia, emergenu activisti è gruppi radichi. In a società moderna hè una moda di parlà di a dissimilarità.

Queer è u feminismu

A volte l'ideologia di "alterità" prova di interazzione cù altre teoria è pratichi analitici. Dopu à l'anni 80-90 di u XXu seculu, duie cuncipiti apparente opposti eranu cumminati è creatu una nova definizione - quirrelismu. A lotta per i diritti di a donna è l'tentativu di equalizerli cù l'omi pò esse contruversi cù l'ideulugia di dissimilarità. Queer hè una orientazione chì vai da u cumportamentu accettatu, è sottu una ideologia ideale ùn sò micca ugualità. Ma i dui cuncetti avianu quarchi cosa in cumunu:

  1. Tanti queer è feminismu rifiutanu a discriminazione.
  2. Si alluntananu di stiereotipi è marcati suciali.

Queer Relationships

L'urganizazione chjaru scelta permette una persona per determinà a so ruta in amore (è micca solu) è per unisce un o parechji gruppi esistenti chì prutizza relazioni non tradiziunali. Sti pò esse cumunità chì sò uniti da funzioni di u cumportamentu umanu o cuntestu sessuale: gays, lesbiiani, bisessualità, asseuals, swingers , etc. Di u stessu tempu i relazioni platonichi sessuali o quasi praticati sò praticati trà e persone di e diverse cumunità. Nehru imposta u so puntu di vista nantu à l'altri.

Per esse realizazione, l'ecunumia hè un uttellu ideale. I Persone conservadori ci hè difficiule d'imagine ciò chì deve aspetta da l'avvene, induve tutti sò liberi di fà ciò ch'eddu vole, per esse ciò chì ellu vole. Ma una sucità avanzata favurizeghja attivamente u rejetu di i stereoti di genere. Sè avemu a so buttrega in a manera ragiunata è ùn anu micca a marginazione dopu à a moda, u futuru si trova annantu à l'"alterità" è a non-identità.