Moda di l'America 20-30 anni

In America, i 20s-30s became crucial in u sviluppu di u mondu di a moda. Questu hè u tempu di a Gran Depressione, quandu parechji modu ùn puderanu micca adattà à i cambiamenti è finiscinu i so carriera. Ci hè parechji novi cuncetti è idee, a qualità di e cose mellitte è hè cumplettu da u so cut. In America, ci sò ditte chì vende i so bè per mail cù i catalogi.

America in i 20 anni è a moda di a donna

A moda 20 anni di l'America sò furmatu sottu a influenza di a società è l'eventi. Hè a moda di stu pirìudu chì rifletti u rapidu di sviluppu di avantaghja è i cambiamenti di a società. E donne chjappà e chjappie di i vostri prudutti è i rigali à i genius designers in i so armari raggruppati aparicavanu chì enfatizonu a figura femina.

A moda americana di i 1920 hà avutu i so funziunalità propriu. L'elementu principali di u vestitu èranu vistiti, vestiti recinzamenti, piulegiate, sportu è i primi vestiti di ghjunghje nantu à a donna. E, sicuru, ùn pudemu micca dettu di nutà à l'emergenza di u vestu nìuru clàssicu di Chanel , anche era natu in l'Europa, ma cunquistò istantificatu u mondu u mondu, cumpresa inserita in a moda americana.

Moda 20-30 anni di Chicago

U stilu di vistimentu di i 20 è 30 hè chjamatu chjamatu Chicago. Hè basatu nantu à u rinfresu di u schema femina. Ogni ragazza aspirava a voglia bè, hà sunnatutu cù una cintura finta. A forma cilindrica di a figura era cunsiderata cum'è u standard di bellezza. Duranti stu pirìudu, i tissuti naturali è caru, cum'è u ciuciutu, a gasa, u velu, a sita, sò stati utilizati per fintantu. I ricchezziunati eranu datu una varietà di pietre, piuma, fringe, perle è perli. L'imaghjini hè statu enfatizatu da guanti à u codice, calze, pilati è pilami. I cumpunenti sò ancu diventati una parte integrante di l'imaghjina. Oghje sò stati chíchi d'acciaio, zicchi è venditi in i capelli.

U stilu di vestiti di i 20 è 30 cunpresioni cù a so varietà è l'eleganza, permette di scopra in retro tempi è sentene un gadget da u gangster di Chicago.