U ghjacciu di u pitrulcu da u friddu cumuni à i zitelli

Probabilizmente, u nostru pezzu hè una di e malati cchiù cumuni trà i zitelli, chì i genitori spessu face di l'arrivu di u friddi. Cù l'apparenza di u nostru ughjettu, l'appetite di u zitellu disminuye, a capacità disminuisce, u nostru ucuscenti impedisce di dorme è ancu ghjucatu. Indubbiamente, l'usu di i medicazione chì pò causà addiccioni è allergii ùn hè micca assai indesevule, spicialmente per i zitelli. Inoltre, tutti i medicazione per questu scopu ùn sò micca trattati, ma solu l'aliminate a mucosa. In questa situazione, u vostru megliu assistente serà una medicina famigliali.

Dapoi u tempu anticu, u ghjacciu hè unu di i rimedii effettuali per u friddu cumuni. In ogni casu, hè impurtante d'adopru per esempiu di a medicina naturali, perchè altri ùn pò causà parechji effetti indissosti à effetti.

L'usu di zuccaru di fossi

A rachette di ferita hè un veru almacenu di vitamini è elementi minerali, chì attivamente aiutanu à guidà diverse malati. I prugetti curatori di a pettine anu da a prisenza di i vitamini di u gruppu B, PP, è ancu a vitamina C è i minerali cum'è iodu, cobre, potasio, magnesiu, calciu, ferru è altri. In particulare, l'usu di zucchero di pitrulzari in u trattamentu di u friddu cumuni contribuisce à a rimuzione di u muccata da i sinus nasali, a licenza di secrezii dilicati, è di riduzzione di l'edema di a mucosa. Inoltre, funziona nant'à u focu di l'infezzjoni, u zuccaru di fette a pezza perfetta à u prucessu di ricuperazione.

Cumu prutege u zuccheraghju per i zitelli?

Per a preparazione di u ghjacciu di ricetta, hè cunsigliu per utilizà scarabe di culore scuro di forma cilindrica. Hè nutate ancu chì cù u fritu cumune, u zuccu hè utilizzatu com'è radicali frescu, è ancu culuratu o furnite, ma deveru capisce chì dopu à u trattamentu termale, certi me nutrienti moriri senzmente è u zucchero sarà menu utili.

Cusì, prima di preparà a medicina, i pettine ci deve esse lavatu, scalded cun acqua fogera è scorciata. Per fà u zuccaru da l'arradichera, pudete aduprà una spedizione, o pudete semplice struisce a baretta nantu à u rattricu è strince u soiu cù a gasche. Siccomu u zuccaru di fossa ha un forte affettu irritanti, deve esse diluted cun acqua foggianatu in una ratio di 3: 1 prima di usu nant'à i zitelli. Da u friddu, u zuccaru di fazzuni hè intarratu in u nasu 3-4 volte à u ghjornu, 1-2 farti in ogni nippa. Inoltre, per aghjurnà l'effettu curativi è in l'absenza d'allergii, hè cunsigliu per aghjunghje a mel, chì hà un desinfettante antibacteriale, in u sucu. In casu chì durante u trattamentu u zitellu hà una reazione allergique o a so cundizzioni s'hè deteriorata marcatu, vale a pena cancelà l'usu di zucchero di farina è pritege urienti medite.