Cumu timenza un zitellu?

U zitellu hè sempre malatu - chì faraghju? I parechji chì facenu freqüenza di i so frutti (in particulare, se u zitellu hè spessu malatu in a kindergarten), in certi punti fannu una decisione "rivuluzziunaria" - per attentarà u zitellu.

E spessu spessu dui errori. Sti errretti ponu esse chjamati l'estremu più cumuni in l'affari di i zitelli impastati.

1. Cum'è chì ùn sia micca

In u primu casu, i genitori trattanu e dumande di dilusiu cun grande cura. Perchè credi chì eterna dopu avventurà i tacchi bianchi - hè un gran passu in u modu di rinfurzà. Ma in fatti, l'esse l'esposizione à u fretu hè un pocu stress per u corpu di u zitellu chì pò esse solu ùn avemu avutu.

2. Temperatu senza restrizioni

In un altru casu, i paisani capiscenu chì u preuminu significa dà u corpu cusì una carica chì, à reacquaghja à stu stress, u corpu di u zitellu multiplica i so propulsioni è a prossima volta cù pocu prublemi chì si tratta cun facilmente. Tuttavia, ùn capinu micca chì u muvimentu nantu à a stintizza si deve esse progresivu. Tali bravi genitori imbiancà u zitellu in l'Epifania in un pappu di ghiaccio, permettenu à u zitellu à manghjà u sorrel in una cafè frescu mentre chì in a strada ci hè un calore di 40 gradi. Certamente, u corpu di u zitellu ùn deve micca soprappiate.

U terzu modu o u mezzu oru

Allora, cumu degnerà impastallu u zitellu? Cumu si cumincia à temperà u zitellu? Cumu pudemu avè l'avvintencerate e seguità dopu e quali u zitellu ùn pò micca esse riabilitatu ancu per induve u so modu di vita?

  1. Regula di gradualità. Fighjate per u gradualu di a tampiratura di a temperatura di l'acqua di u zitellu à l'imbastitura, perchè u zitellu sperale in u pianu friddu, accuminciannu da intervalli curati, durante u primu mese - 5 minuti, u seconda - 10 è cusì.
  2. Piuttostu, megliu. Ùn fate micca di trasfurmà u zitellu, da i primi ghjorni di u zitellu. U fattu hè chì u corpu di u zitellu s'accupa à i cundizzioni in chì u mantene. E se in u so primu travagliu create un calore di 40 gradi, l'organamentu di u zitellu dicidarà chì ùn hè natu micca in u spaziu apertu ruso, ma in Africa. Dopu à questu, ùn vi maravigghiate da i frutti particulares di u zitellu durante u clima chjucu è crescente.
  3. U reguli "da caldu à friddu". Ùn trattate micca assai in u corpu. Se u zitellu hà vinutu dopu una cammilla cù i pedi friddi in umiti, chì permettenu di camminare nuttane in u friddu pienu di a casa, u sicuru puderà causallu ipotermia extra. Ma si u zitellu si svighjò in un lettu cálìfiu (in ogni casu, è ùn hà micca sudatu!), Senterà bè, ùn hà micca un corpu di nasu è una tezza, ùn ci hè nunda di male per fà una simplicità di gimnastica, chì stava nisca u pianu.
  4. A regula di "temperatu un corpu sano". Prima di imbarcà un impattu suvitatu in u corpu di u zitellu, assicuratevi di chì si senti bè, chì ùn hà micca una infestazione virali, hè stata vaccinata per tempu. Siccome, se u corpu hè "impegni" sopr'à e malatie di e vigore, una nova diffiultà pò esse anu da a so capacità.

Quali attività pò cuntribuisce à temperà un zitellu?

  1. Caminannu nuttane nantu à u paviu, nantu à l'erba, nantu à a furna (in a staghjone di l'estate).
  2. Bagnare in acqua fresca (sottu 34 gradi).
  3. Rinse with cold water after bathing.
  4. Ammessu à l'alimentu alimentu di u zitellu (per esempiu, un zitellu pudete, è avete bisognu à esse permessi di manghjà ghiacciatoghju, basta chì i so amichi ùn sò micca inflamati è a quantità di u pruduttu aumenta pocu).
  5. U zitellu pò ancu esse permessi senza un caprettu à una temperatura di 13 di gradi, basta ch'ella si move è ùn hè micca u ventu forte.
  6. U sughodu dorme cù una finestra aperta (o ancu cun una finestra aperta) in ogni mumentu di l'annu (basta chì in l'invernu, quandu l'aria in a strada hè assai secca, l'umidità di l'ardu sarà normalizatu cù l'aiutu di un umidificatore aereu).
  7. A frequenza cammina in qualchi tempu cù un minimu di vestiti nantu à u zitellu (a quantità di ropa hè ancu esse ridutta pocu à pocu tempu, pudete vede chì cù ogni staghjoni u zitellu pò manighjà cù mudelli più ligne, ancu i chjappu d'invicchi).

Parlamemu di e reguli fundamentali chì scrivi a manera di temperà u zitellu spessu malatu, è in cunclusioni vulemu vulete desiderate tutti i membri di a vostra famiglia sane salut.