Valmiera - attraversu turisticu

I turisti chì anu da fà un viaghju à Letania , hè definitumente cunsigliatu per visità una di e cità più famose in stu paese - Valmiera . Hè assai attitivi architetturale, culturali è naturali, chì visualizà chì vi darà un passimellu interessanti per i turisti.

Attribute architettonici è culturali

A cità di Valmiera hà una storia antica, u risunione di e quali sò stati preservati in l'strutture architittonichi situati in u so territoriu. Tra d'elli pudete listà a seguente:

  1. I ruini di u Castellu di Valmiera , a data di cunstruzione di quale si ritrova in u XIII seculu. Avà sò solu prisirbati i pezzi di u muru, ma ancu pruvate à l'antica putenza di sta struttura. Cù a custruzzione di u casteddu, assai liggi sò assuciati, chì ognuna un sonu più pocu cum'è l'altru. Cusì, sicondu una di e leggende, i cavaleri furunuu l'abitanti di furnisce i roturi da cultic pagan places per l'usà per l'edificazioni. Sicondu rumori, questu purtatu à una serie di morti misteriosi, è i pedichi di u casteddu brillavanu di notte. N'autra legenda dice chì i bèliri privati ​​eranu intesciati in u vicinariu, nantu à chì a calcara hè stata mischjata per piedi di pedi, cusì i mureghjenu sò stati pesi. In a vicinanza immediata di u castellu crieghja u famosu Quercia di i novi rami. Ci hè una legenda cunnessu cù questu locu, chì dice chì, se ti toccu un arbre, dà a persona energia inusual è mantene a ghjovani di parechje tempu.
  2. Valmiera Chiesa di San Simeone , custruita in u 1283 à i banche di u fiume Gauja. Questu hè unu di i più antichi edificazioni di petra in tutti Latvia. U so stile pò esse chjamatu cum'è una cumminazzioni di Romanescu è Gotica. Hè cè famoso micca solu per u so stile architettonicu, ma per l'urganu chì ghjè in u tempiu. Hè statu creatu da F. Ladegast in u 1886 è pò esse ragiunatu chjamatu munumentu storicu. In u territoriu di a chiesa ci sò lontichi di citadini prominenti di i seculi XV-XVI. Ci hè ancu una barca d'observazione cù una vista panoramica impressesiva di a cità.
  3. Museo Valmiera di l'Histoire Locale , chì hè stata fundata in u 1959 è si trova vicinu à a Valterkalninsh muntagna. Stu locu hè cèlebre per u fattu chì in u 1928 una fonte d'acqua minerale hè stata scuperta, chì guadagna a fama in tuttu u paese. In u 1930, riceve una meda d'oru à una mostra in Belgio. In direttamente in u museu i turisti ponu cunnosce acquistà i fragments di a storia di a cità di Valmiera. Eccu una cullizzioni di 56.000 esposi, è ancu l'opere di R. Vitols, un artista lucale.

Attraversi naturali

A cità di Valmiera hè cunnisciuta com'è a porta di a nord di u Parcu Naziu Gauja , chì hè in vicinu à questu. Hè un monumentu naturali in u territoriu di quale ci sò diversi laghi è fiuma. Okkupa una grandi area di 90 ettari, in u so territoriu sò quasi 900 spezie vegetali, circa 48 spezie di fauna è 150 spezie d'aus live.

Un altru situ naturale famosu hè u Parcu di sensazioni nantu à i banca bellunate di Gauja - un locu spettaculu induve pudete sentenu natura senza abbandunà di a cità. In u parcu ci sò camini di caminari, sicondu chì i turisti ponu caminari assai, chì permettenu sviluppà tutti i cinqui sensi - audizione, vista, l'olfattu, l'aromu è u gustu, u toccu. Questu hè pussibule in a "strada nuda", longu chì cammendu senza calzarii nantu à varii materiali naturali, di quali pudete listinu cumu: cumuli, cones, bassa d'acciai blu da Valmiera Fibreglassi, sabbia, castagne, mulch da a cortezza. Un altru stradellu, misu entre l'arbureti à una altitudine di 5-8 m nantu à a terra, hè creatu da oggetti ogetti di u ghjornu, per esempiu, bagnu di bacche è caccià cù lette lette di forza.