Daugavpils - attraversu turisticu

U paese di l'ambra è di a pesca, induve a vita hè tranquillità è misurata, induve ci sò assai città antica è siti storii: tuttu hè quantu à Letonia . Oghje, avemu invitatu à un passaghju passendu in a bella cità letona Daugavpils , situata in u core di Letonia.

A voir à Daugavpils?

I posti di Daugavpils è i so ambienti sò rappresentanti da numerosi monumenti architettoniali è culturali, di i più famusi chì sò i seguenti:

  1. Per principià storia di Daugavpils, hè megliu da a furtizza Динабург (Daugavpils) . Questa fortificazione seria hè stata fatta in u principiu di u seculu XIX è sopravvive à questu ghjornu, praticamenti micca cambiatu. Oghje, cum'è 200 anni fa, pudete vedere i facciati di l'edifizii in u stilu Imperu, un ramparte cù 8 bastions, un ponte, una porta è una torre d'acqua. A purtata à a furtizza hè libera in ogni mumentu.
  2. In u territoriu di a fortizza hè un centru culturale multifunzionale - Mark Rothko Art Centre . Stu centru hè unicu in quì, in l'unicu locu in Europa, pudete vede l'uriginali di l'opere di Marco Rothko, chì divintò u fundatore di l'expressionismu abstractu.
  3. In Daugavpils, nantu à u Church Hill , pudete vedere e chjese di parechji fede - a Cattidrali Cattòlica, a Chiesa di Luterana, a Chiesa di u Vigliano è a Cattidrali Ortodoxa di Boris è Gleb. L'ultima hè interessanti per a so architettura in u stile Neo-russa cun ciumi oghje nantu à deci torretti. A chiesa s'assumiglia à una barca cù i so scorpi, è i camere interiè stanu ammuluratu cù e rèplica di i freschi di a mane di Vasily Vasnetsov in a Catedrala di St.Vasily in Kiev.
  4. Teatralam anu interessatu di visità u Teatro Daugavpils , chì strappa trà e tradizione naziunale è culturale di parechji pòpuli. Ma cumu pò esse altrimente, se i muri di stu teatru si ricorda di u grande S.Mihoels è M. Chehev, S. Radlov, chì unu di quali purtò à u teatru qualcosa di u so propiu, persunale.
  5. I zitelli, sicuru, sarà piacevule cù visità u zoologi Latgalsky . Macaques è pituni, caimani è i pezzi tropichi, opossoni è cunigli ornamentali sò campati quì in cundizzioni vicinu à naturali. Nantu à u territoriu di u zoo hè un pond chì trova spezii richieste di pisci vivenu - carpi vermelli di koi. I fugliali sò dati l'oppurtunità di ghjucà cù quarchi spezie d'animali è pienu l'exotic fish.
  6. Ogni parti di a cità di Daugavpils sò ancu rapprisentati da unu di e più memorii chì hè a Casa di Unità . Questu hè un enormu edifiziu, custruitu in u 1936 da u talentu l'architettu Varnes Vitands. À quellu tempu hè stata cunsiderata cum'è l'edifiziu più grande di i Baltichi. U culleghju multiesprule hè statu creatu per a fini pubblichi, a biblioteca di a cità, a società letona è u teatru dramaticu si trovanu intra. A data, l'abitazioni si trova u Teatro Daugavpils , a Casa Letona , un centru turisticu , una libreria , un bancu, un centru di fitness è una nightclub.
  7. In Latvia ci sò assai attrazione in Daugavpils. À unu di l'oggetti più ricurdati l'ughjettu localu Daugavpilssky è cuncernamenti di museu artu , chì hè stata fundata in u 1938. Hè situatu in unu di i più belli edifici di a cità, chì hè un monumentu architectural unicu. U museu presenta un esemplari unicu chì dicenu à a storia di a regione Daugavpils. Eccu alcuna exhibitu storica è naturali, u salottu artu di L. Baulin. A "Composizione unica" "Storia è Cultura di Daugavpils Region" vi contaraghju di a storia di a regione da u 9e millenniu aC. à 1940 anno. Inoltre, i exposizioni temporale sò regule regularmente quì
  8. U studiu Daugavpils , l'attraversu in a photo, pudete vede chì assai edifichi sò fatta di ladrone rossu . Questu hè un accontu architettonicu di a cità, assai famusi architetti firmati à stu stile, per esempiu, Wilhelm Neimanis. Cum'è l'edificazioni più impurtanti, erettu in u stilu di eclecticism, pudete fà brusgià edificati situati nantu à a strada. Saules, 1/3 è u Museu, 6.
  9. In Daugavpils, i muntagni sò representati da parechji siti culturale, cumpresu u Centru di Ceramicia . Hè situatu à ul. 18 di Novembra, 8, è prupone à inspettà i turisti un novu furnu di furne, un locu induve si trovanu attrazioni, è l'uttellu di pratiche professjonali.
  10. I turisti anu da pudè fà un passaghju fascinante nantu à Rigas Street - una di a più pintoresca di a cità, a so longa hè più di 0,5 km. A strada si stendi da l'estazione di ferru à u fiume Daugava, induve hè un bonu arcu. A peculiarità di a strada hè chì hà accunsentatu harmoniosamente edificazioni fugliali in i vechji è muderni. U più memorable hè l'edificiu nantu à a strada. Riga, 61, custruitu in u 1860 in u stilu di eclecticism, hè carattarizatu da una fabulosa veramente luxosa. Hè cunnisciutu ancu a sculture d'una tortuga di marsh, auturizata da u famusu scultore Indulis Folkmanis.

Aghjunghjarete cun l'affirmazioni "Hè megliu per vede una volta per vende esse cìantu volte!". Dopu suggiunà chì andate in Lettonia per vede tutti i sights, in particulari perchè vi piglià un pocu di tempu per issuà una visa .