Mosaico di culde

Pebbles - material adattatu per pavimentazioni: resistente à l'impactu, durable, durable. I primi sample di mosaici di guitù, creati in Giappone è Grezia, sò stati cuntati per parechji anni, ma anu micca persu i so proprietà. A decorazione cù pebbles looks very natural: i camini è l'area, coperto cù pietre multi-culore di i sfumaturi naturali, chì sò perfettamenti in u paisaghju di u parcu.

Per pavimentarie, cullate una pezzi naturali di pietre da pedallo 5-10 cm. Da forma, u schema di colore è dimensioni sò assai sfarenti. Ci sò gialli gialli, beige, cafè, grigio, bluori è ancu rosa. Sposta da u so urìgine, anu una forma plana, ronda o puntata. Mosaici di gui di pedri sò più spessu fatti cù pedi chiatili: sò posti nantu à una cima o sipulati in una solu solu.

Tipi di decoru mosaicu

Disegnaturi distinguiscenu diversi modi di usà u mosaicu. Ci sò diffirinzii in a manera ch'elli sò studienti è installati. Pensemu i metudi basi:

  1. Mosaica di pebble nantu à a reta. Option for the lazy. I pruduttori anu selezziunate u calibrate a talla di e ciale naturali, po cù a cola aghjunghje à una forte maladie flexible. Hè piacevule à stà nantu à e pareti, aneddu di pani, piani. A reta piglia a forma in scissori.
  2. Tile mosaic pebbles. I diseggiani ùn anu da esse diventate mudelli da un guivile chì à certe volte l'accetta a forma più inzignable. A cumpusizioni di u tile cumprendi culori, muru rinfurzare è u mortuiu di cimentu. Un tali productu ùn cambia più a so forma, è hè stallatu cum'è e fustelle di ceramica ordinariu.
  3. Ogni muntatu. Se vulete fà un mosaicu di culori marini nantu à u vostru, allura ùn avete micca solu di sceglie i sti chjavi, ma ancu per vene cun un patru unicu. A maiò spessu, u mosaicu sottu a chjesa hè spartutu nantu à i camini di giardinu è à l'arbureti.

I sperti chì u mosaice di guira, ùn solu cumpreta l'internu pozzu, ma hè ancu un massager di u pede.