Jessica Biel hà apertu un restaurant famigliali

L'attrice americana aggugta per i fannini solu cù un ghjocu brillanti in u film, ma ancu cù u desideriu di alimentà i so fannini. 1 di marzu in Los Angeles, l'orizzione di un restaurant, chì hè creatu da parechje cù i zitelli.

Un supportu famigliali hè assai impurtante

A cumpagnia di 33 anni, Jessica hà avutu prughjettatu questu avvenimentu duru assai, perchè hè assai impurtante chì tuttu hè perfettu. À l'apertura di "AU FUDGE", un attore famigliali, l'attrìggica hà dettu chì hè assai impurtante per ella chì ùn sò micca solu l'adulte ma ancu di i zitelli anu venutu à sta istituzione. Dopu tuttu, ci sò assai dispunibuli induve ci hè moltu incunificate cù i zitelli, è ci sò solu qualchi stabilimenti cum'è ave apertu. À questu passu spodvig little son, cù quale ella ùn vole micca di lascià per un minutu. Prima, sta idea paria à ella hè assai valente, ma grazia à u sustegnu di a so famiglia è di u maritu hà riesce bè à a vita.

Leghje ancu

Famous guests and friends at the opening of the restaurant

In più di l'amichi, felicità à Jessica nantu à a nascita di "AU FUDGE" vènenu cullettuti di u attellu, cù quale l'attrìzia hà starratu in a serie di television "7 Sky": Mackenzie Rosman, Catherine Hicks è Barry Watson. A so apparizione in l'avvenimentu facia una sensazione vera trà i fanni di sta film. In ogni casu, ancu di elli, ci anu parechje altre interessante interessante in u partitu: Molly Sims, Sarah Gilbert, Zoe Rachel è quelli chì, in e so entrevista, cunfissonu chì sustene una causa cusì bona à u principiu di una bona causa hè per quessa hè ghjusta à proximu à Jessica .