A "lista negra" di i fratelli Weinstein

Ricertamenti, Petru Jackson hà dettu qualchì "lista negra" di attrici, chì ghjera statu datu da Harvey Weinstein. U direttore, chì hà datu u mondu un grandiose "Signore di i Rings", hà fattu una stituzzioni, chì dice chì i fratelli Weinstein anu una lista d'attrìzii chì eranu in disgrazii cù i pruduttori. Jackson li chjama una "lista negra" di e vittime, in quale i nomi di tali attrici chì Ashley Judd è Mira Sorvino jidhru.

Attribbuti disgraziatu

Prima di u prugettu di u prughjettu di l'Hobbit è Lord of the Rings, in u 1998, Jackson dava studiu Miramax prughjetti di i filmi futuri, a quali i fratelli Weinstein immediata dettu u dirittore una lista di attrici banneded, chì ùn eranu categurichi micca recommandé to work:

"In questa lista, aghju vistu u nome di Mira Sorvino è Ashley Judd. I pruduttori dìssenu chì avè deve esse inevutatu a cooperazione di questi attrici à ogni costu.

Tant l'attrali in un certu tempu dichjaronu assetu sessuale di l'anzianu Weinstein, per elli caianu di favore cù u pruduttori. À quellu tempu, nimu hà suspettatu ciò chì succidia in fattu, è u dirittore hà cunfortu chì i rispunsentanti rappresentanti di l'attellu.

E solu avà, assai anni dopu, quandu a verità tutta di l'esegucieti vinni à u lume, Jackson hà ricurdatu di sta storia longa, chì, à u turnu, era cunfirmata da Ashley Judd.

Leghje ancu

L'attrìlla dissi ca un casu era fattu in i 90 anni. A storia cu a "lista negra" hè cunfermata ancu da u direttore Terri Zvigoff, chì prupone in u 2003 per u rolu in a so film "The Bad Santa" Mira Sorvino, chì a candidazione era inequivocamente reffirmata da i fratelli Weinstein.