Vincent Gallo: "Sò una vera vittima di Weinstein, micca una attrice!"

Vincent Gallu, cunnisciutu da i filmi "Arizona Dream" è "Buffalo 66", è più appena, u direttore, hà scrittu una lettera aperta à u tabloid Another Man è hà abbandunatu cunvalidatu l'Asia Argento è Rose McGowen in l'ipocrisia. L'scandalu hà digià imprudata, perchè Gallo chjamò una vittima di Weinstein, è micca e femine hè influinzatu da u battellu di u produtore. Ciò chì hè detta stu ricunniscenza: u doloru emutivu, u desideriu di avè l'attinzioni di i ghjurnalisti, per vede a verità è a polemica di assai accusatori di fastidiu?

L'actor crede chì era tradutu

Cumu si vintu, à u tempu di u scandalu per l'assetu di l'Asia da Argento da Harvey Weinstein, a zitona scrivia à Vincent Gallo è hà sappiutu i so teme è u sentimentu cù ellu:

"Aghju ricordatu quantu ella era teme di Weinstein, ma ella hà continuatu à travaglià cun ellu. Avè avutu à intervene nesta situazione anormali, avemu quasi scorri à una lotta. Ma a cosa horrifying hè chì u scandalu stessu hè più affettatu da mè, micca per questu! Weinstein ùn speria micca tali attitudine in ellu stessu è chì alcuni attentatu à oppostu. In risposta à i mo prublemi per abbandunà l'Asia sulu, hà prumittitu di distruisce a me carriera. Hà succorsu! Puderanu, ciò chì l'Asia facenu? Ellu cuntinua a so "rilazioni persunali" cù a Weinstein è fècenu chì nunda avia succorsu! Iu fù partutu senza sustegnu è abbandunatu.
Asia Argento è Harvey Weinstein
Àsia Argento in prima carrera

A storia è già cunsigliata da i ghjurnalisti è tutti sò aspittendu à Argentu per riagerà à l'attaccu di l'ex-amanti. In più di u nome di l'Asia, a lettera cuntene comments in a direzzione di Rose McGowan:

"Rose McGowan puderia evità l'scandalu di sessu è salvà assai attruti di l'assetà, se ùn hà micca pigliatu 100 mila dolore in cumpensazione per u silenziu! Nè ni nè l'Asia Argentu ùn sò degnu d'esse elettu. E so parolle sò ditti troppu tardi. "
Àsia Argento oppò a Weinstein

Gallo dici chì dopu à l'enfustre cun Weinstein diventa una persona non grata in Hollywood, hè veru? I rapprisentanti di u pruduttori scandaludu anu riflatu à l'accusazioni è dettu à u New York Post chì l'accusatori sò articuli è ùn ci hè mai statu un cunflittu cù Gallo, è u travagliu di l'artista, Weinstein hà cunsideratu talentu. U stessu attu ùn impedisce in una seria di accusatori:

"Weinstein meritava tuttu ciò chì hè avà succede à ellu è u so imperu. Parechje ghjente facia bè ciò chì oberta s'oposì à asset à l'Hollywood. "
Leghje ancu

Ricordatu chì Rose McGowan hè unu di i primi chì avete raglienu da rapa in l'industria di a film, chì hà purtatu à una onda di esse l'articuli è un "resettatu" in Hollywood. À l'Asia Argento, sicondu a so, Harvey Weinstein la violò quandu era 21 anni. A continuazione di a storia stanu abbastanza in detallsu è accusazioni mutu.