Chì pò esse molde da plasticine?

A plasticine hè spessu usata in a fabricazione di articuli articuli. Pò esse tutti tipi di figuri di animali, carchi, dolls. Ma prima o doppu, a fantasia finisci, è a question si sviluppa, chì cosa pò esse un moldu di plastisina? Se e diverse figghi belli da plastica à u zitellu sò digià avutru, pruvate à cungereule in un locu, o pudete ancu esce cun una storia di plastilina.

Chì sò buve esercii per mudellà u zitellu?

Cusì, i classi di mudillazioni cuntribuiscenu à u sviluppu di e persunanti motri fini , è in stu discursu di u zitellu. I prudutti di plastiline, fatti da elli, cuntribuiscenu à a furmazione di u gustu artisticu di u zitellu, chì serà più listessu utili à i zitelli, in particulari quelli chì sò piace à a pintura.

Dopu avè principiatu?

Cum'è sapete, per fà qualcosa di plastica, avete bisognu d'idee. Per quessa, stu tipu di creatività debite cumincià cù un pianu. Solu dopu chì tù è u zitellu decide ciò chì vulete fà, puderete prucede a selezzione di e materii necessarii.

Di genere, l'estilizazione ùn deve micca un grande numaru d'uttimi è dispusitivi. Per fà questu, hè abbastanza par parechje plaque, un vetru di acqua, un cuteddu di plastica, è, sicuru, ùn pò micca fà senza plastica. À l'scelta di questa suprema, hè bisognu di avvià cù tutta a responsabbilità.

Cumu fà una figura di plastica di u vetru?

Prima hè bisognu di preparalli l'uttene. Per fà una figura di plastica di u vetru, puderete bisognu di e seguenti strumenti:

Se fate un mudellu per a prima volta, hè megliu ùn utilizate micca cumplessu, cù assai elementi, storii. Pudete principià, per esempiu, cù fiori.

Per prudutti, un gran numaru di culteddi seranu necessarii. In questu casu, tutti devanu esse di plastica, perchè à u boi metale hà riguardu fermu, è invece d'esculpirate u ritruvamentu, serete ingaghjati à a sbuchjulà da i culteddi metallichi.

Prima di ogni cuncettu di e mani cù plastilina, hè megliu per lascià in l'acqua. Allora, dopu asciuvà cù un pappu di carta, cumminciavanu per sguassà l'argilla. Se i zitelli so travagli di vetru, ùn serà micca sferivante per apprìviri i so vilidi cù a cinta di pittura, ma hè megliu aduprà u vitrue organico per creà tali creatività.

U plottu sceltu, una stampa cù fiori, cuddinu cunfine sottu u vitru è fissatu cù una cinta. Allora, a plastisula amuleggiata deve esse culurata, ghjunghje in a manu finu à ch'ella diventa plasticu. Dopu quì, accumincianu a cumpagnia in secumenti unicolori di u ritrattu. In questu casu, cumenciani cù i più grandi parts: petali, pistil, stalk, etc. Hè bellu chì u zitellu abbanduneghja pocu fora di e fruntiere di u contu. Tutti i errore pò esse riabilitatu di facilità tramutendu un pezzu inneazzione di plasticine.

U fondu hè ghjenaralmente cumplicatu di arcilla, u culore di u quale hè u cuntrastu, in relazione à l'elementi principali di a stampa. Inoltre, invece di u sfondate, pudete aduprà un pezzu di carta culurita chì hè pegatu à u spinu di u vetru.

Cusì, l'elementu hè pegatu à u biccheri annantu à l'elementu, rinfurzà currettamente è cusì chì a stampa rallegrava u so creatore per un bellu pezzu. Inoltre, per allargà a vita di una stampa, pudete copre cù un trasparenti ungliu.

Cusì, avendu stabilitu u vulissiru di moldà di plastilina à i zitelli, pudete principià a implementà a idea per u mudellu. Durante u prucessu di fabricazioni, pruvate à sicura chì u zitellu, finu à quandu puderà mudificà in modu indipendenti, ma tu solu dettu qualcuni liggi u correttu i so sbagli.