Cumu insignà à u zitellu sia indipindentale?

Unu di i grandi duminiu di i genitori hè u sognu chì i so figlioli ùn criscenu mai. Ma ogni persona si face un adultu, è, naturalmente, indipindentale. L'indipendenza di i genitori piglia gradu. U primu, u zitellu imparà à pusà per piglià, cammìnanu, camminate, corse. Puderete u zitellu puderanu aduprà u cuteddu, vestitu, cura di ellu stessu. Allora u zitellu averà infurmatu di risolve i prublemi di u ghjornu. In ogni casu, parechji figlioli ùn sò micca preselite per piglià l'azzioni, chì, pare mancu, deve esse maestru. A ragiunazione principali di stu cumpurtamentu, per via, sò i genitori stessi. Cume hè spessu per a fine di u mumentu di salvezza chì a mamma decide di mette nantu à migliori per un passaghju cù e so mani. U stessu esempiu hè a situazione quandu l'adulti ùn dà micca un solu un babbu di un annu à una cucara per l'autore, senza vulete lavare l'affari è una tavula. E dopu à una età maiurone, a decisione di rializà ancu quì nantu à i spalle di i genitori. Cridendu senza l'iniziativa, un ziteddu hè improbitu di esse successu. Per quessa, se u cuntenenu di u futuru di u to figliolu benamatu, hè impurtante per fà scontri veramenti è facenu un esercitu.

Cumu instillà a indipendenza di u zitellu: i cumpitenzi necessarii

Se vulete chì u so zitellu saperete capace di l'iniziativa è senza teme di i sbagli, fate u fattu chì u sviluppu di l'indipendenza in i zitelli sò deve ghjustificate da a zitella, per esse da a vanda d'un annu. Hè quandu u zitellu ampara à manghjà cù a so manu. L'adulti avianu a diri chì i crescita di l'autureggiate ùn neianu micca in u zitellu da elli. U zitellu ampareghja, imitannu li genti cun ellu. È chì tuttu s'hè svilatu accadutu, i genitori devenu direttallu u fogghiu, aiutanu è stimulanu. Inoltre, da un annu è un annu, pudete insignà à un zitellu per vistutu indipendente. Ma esse fiducia è pacienza, ùn sia micca risuscitatu u voce è ùn rive u foglia per buttuni incorrecciamente buttuni. Scopre migliure in forma di un ghjocu in u vostru tempu, per esempiu, in ghjillani o ghjucarii. E questu ùn puderanu esse situazione quandu avete in prumessu è perchè vene perchè nantu à u vostru babbu, pruvate à cullà fora 10 minuti prima.

Da l'età di dui, quandu u zitellu demustra a so indipendenza, chì generalmente hè manifestata in un sensu di prupietà in relazione à i so ghjucuzzi, a robba, a lu cutterie, u accustomanu à a limpeza in una stanza scattera. Allora in a so rispunsabilità serà allora - un impurtante compitenimentu di l'indipendenza.

Cumu crià a indipendenza di u zitellu: dà u dirittu di sceglie

A cura di l'opinione è u desideriu di u zitellu avà permettenu à u zitellu benessu a decisione in a vita di u cumplessu adulti è micca passà davanti à i difficultà. U vostru picciutteddu sarà indipindente, accunsenu chì questu hè una qualità assai utile. Accuminciate petite, per esempiu, dumandate à quale patee chì preferisce di manghjà per u colazione o quale fruttu - una pumba o una banana - per un pranzu midnight morning. Quandu u zitellu criscinu, stà à sente i so bramardani à scelta di robba. Preguite quale mutandine o fascia chì vulete usà oghje. È chì u zitellu sceglite l'infurmazioni restu di u vestitori chjamatu cù a vostra guida sensitiva: à tempu à a so evoluzione un sensu di stile. Quandu s'accutene e cose per u zitellu, ùn eseguite micca di cunsultà cun ellu. Di sicuru, deve esse una misura in tuttu. Per quessa, se u sceltu di u zitellu s'incuntra nantu à a billezza, u costu duverà costu per u budgetu di a famiglia, spiecanu l'altu costu di e cose. Believe me, serà benifanti per u sviluppu di l'indipendenza per u vostru zitellu.

Tedescenu l'opinione di u zitellu per parechjosa cada pocu cosa - induve marchjà per un passaghju, quale libru per leghje à a notte, quantu stile u to capelli.

Assicuratevi di utilizà sti metudi di prufittà l'auturependenza in i zitelli com'è stimulu è glurificà. Sò necessarii per i picciotti, anche in casu di fallimentu. Stimulà u zitellu cù presagni petite, una parola. Tuttavia, ùn fate micca u zitellu per fà nunda in contru à a vulintà, per ùn avè micca causatu rejetimentu.

E più impurtante - educate in l'esemplariu pusitivu cum'è u vostru zitellu, perchè hè cunnisciutu chì i figlioli fighjà principalamenti nantu à l'adulti.