Cumu crià un picciottu?

In a vostra famiglia, un miraculu succidutu - un caricu longu u bonatu è apparse. U vostru erede hè sempre assai picculu, ma invece, da i primi ghjorni di a so vita, hè impurtante per fà u megliu in questu. Questa solu pò esse fatta da cunnuscenza di e caratteristiche di l'educazione di i carusi.

Cumu esse educatu un picciottu?

Comu accuminciamu cù i sbagli i più cumuni chì a maiò parte di parenti permettenu in l'educazione di difettuti futuri è l'omi veri. Cusì, ricurdate micca cumu per crià i picciotti:

Cumu educà un adolescente?

Quandu u zitellu trasere 12 anni, a più difunta di i paisani hè cumu crià un adulescente. Ci hè solu solu solu. Se in a zitiddina avete investitu in u zitellu tutte e qualità impurtante, in l'adolescenza, i prublemi ùn deve micca fà. I peculiarità di a criatura di u zitellu in a famiglia sò tali chì i dui parenti poni à fà a maiò per assicurà u sustegnu è micca di circà aiuto di i so parenti nantu à a strada. Per assicurà chì u zitellu ùn fallenu micca sottu a mala influenza, usa u principale principale di l'educazione curretta di u zitellu - pruvate à creà da l'età più ghjovena per ellu un certu regimenu di u ghjornu. Questu avete aiutu trazioni sporti, chì temperate a natura è l'attitudini di vita. Inoltre, cù una urganizazione di u travagliu cumprendente, u to figliolu solu ùn hà micca bisognu di scanzari nantu à a strada senza travagliu.

Educazione di un zitellu in una famiglia senza incomplete

Particularmente lucrativi recentemente era a quistione di cumu crià un picciottu senza pare. Sfurtunatamente, matri omi ùn anu meravigliatu micca nimu. L'educazione di un zitellu in una famiglia senza cumplicità necessa un grande esforzzu per parte di a mamma. In questu casu, hè ancu importante chì seguite certu regule:

Ci hè parechje metudi, cumu è in quale cundizzioni per crià u zitellu. Ogni omu hà u dirittu di sceglie u più adattatu. Ma ùn cunnuccerà tutte l'cunsiglii chì avete. In casu di cura extra ùn sia più ca una manca di educazione. A più chjucu ùn hè micca ferite.