Deprivazione di i dritti parenti di u babbu per non pagamentu di alimenti

Eppuru chì ci sò assai assai ragii di dispusizioni di i dritti parenti di u pianu biologicu di u zitellu, u più cumune di elli hè u so rifiutu o evasioni longu è malice di pagamentu d'alimenti. In regula, questi dini u ricusà di intervene in a vita è l'educazione di u so figliolu minorenghi per qualsiasi mane è ùn mette micca e rispunsabilità per u mantenimentu di u zitellu, impostu per elli.

In questu articulu, vi diceremu chì u prucedimentu per privà u babbu di i dritti parenti per un pagamentu di pensiunea in Ucraina è di a Russia ùn sia u pianu manteni l'obbligazione di furnisce un supportu materiali per i so figlioli in u futuru.

L'ordine di privà u babbu di i dritti parenti per non pagamentu di alimenti

In Russia, u Ucrania è a grande maggiorità di altri statu legale, l'iniziu di sta prucedura hè fatta solamente da u magistratu. In questu casu, e circustanza chì a mamma di u zitellu invoca in supportu di a so pusizioni nantu à u evasione maliziunale da u pagamentu d'alimenti è in tutti i cunfermi cù i ducumenti approprjati.

In questa situazione, l'attore vole avè a decisione di a tribunale per obligatorià à l'accusatu à pagà pensiunale è, in più, diversi cunferenzi chì u babbu di u babbu si ricusa micca à cumpressà stu duminiu. In particulare, un omu pò esse ricunnisciutu com'è defallitore malicioso si ellu deliberatamente à rializeghja l'azzioni seguenti:

Dopu avè dispostu un pacchettu di documenti necessarii, a mamma di u zitellu deve una pretendenza è fècenu cù a tribunale in u locu di registrazione ufficiale di u babbu di migliori. Raricamenti raramente una dichjarazione ùn hè sottumessa micca da a mamma biologica, ma da u ripresentativu legale di u zitellu. Certu, in a maiò massima di i casi, e donne di sta situazione ùn pò micca fà senza l'aiutu di avviani prufessori, ma in fattu, ùn hè micca difficiule di preparà a prova necessaria è descrizanu a situazione currente in u fattu.

Suggerimenti sò pensati si u patri hè privatu di diritti parenti?

Spessu in u prucessu di preparazione per litisazione, a mamma è u babbu di u zitellu sfrancate si a privazione di i dritti parenti libera alimenti. In fattu, a liggi ùn sustene micca i genitori negligenti di l'obbligazione di furnisce u zitellu materialmente è pagà a so alimenti di a so mamma, anche quandu u tribunale pigghia a decisione approprita.

Dopu à a prurenza di i dritti parenti, u babbu hà da ancu pagà alimenti finu à l'età di i so prupietà, ma sta prucedura impone una quantità di restrizioni. In particulare, da questu mumentu, u papa abbandunà parechji di i diritti cuncessiunati da a lege, à dì: