E tradizione di a tradizione

Hè difficiu per truvà un paese in un mondu induve a castagnera hè indifferenti è ùn ùn tendia à celebràrilu cumu avissi da. True, in ogni paese, a nuzione di "celebrazione" hè comprenda in u so modu, è u fattu chì u populu Tujia sò una festa, per noi hè stata una tragedia. In ogni modu, a cunniscenza di una varietà di e tradizione di u costumitu di u ghjornu darà l'oppurtunità di prugettu di a vostra bundanza distinta è multifestazione.

Mariage in Russia

I tradotti e tradizione di u castagnu russu durante un longu tempu eranu pagani. Inoltre, i matrimonii, cum'è tali, ùn ci fù micca celebrati, dopu chì tutti i pagani eranu figghi di a Natura - avianu a poligamia hà assai sviluppata, è a poligamia ùn era micca cunzidenza vera. I nostri ancisteri convergendenu è scumpressate senza preumezza assai.

Ma dopu avè u rumanzu di a Russia accumincia. Eliminati l'estatuti di a vita di i pagani è cuminciaru à adoptarà attualmente e regule per esse aduprate riti da i pirsuni hà bataiatu. Cusì, i rituali di i matrimonii è i costi di Russia fôru arriconusciutu cù aneddu di casate, una mischju di mani ghjovani, chjusi di a iglesia è un velu per a sposa.

Eccu, per esempiu, i riavviate di i novati in granu, lupini è muniti - per dipendenu in parechje Russu uriginali, ma cum'è turnatu, pareva in l'Anticità. In fattu di fattu, i nostri costumi di u ghjocu preferitu cù caravane hè di a Roma antica.

True, in Roma, a pane hè stufa cù u melu, è in Russia, parechji invenzioni customi sò stati addiziati à questu costume. Queste incluse u patronu nantu à a prova. U patratura principali hè un ramu di u viburnu, chì devenu esse presentatu, postu chì simbulizeghja l' amore . Inoltre, a pagnu era da manghjà da una donna cun u matrimoniu felice è un colpu di i zitelli. Duranti u mistieru, deve leghje a prichera "U nostru Patre". Ma solu un omu sposu si mette una pagnotta in u fornu.

Tradizioni insegna in casali

Ma u mondu hè chjucu di costumi di u cumunu in unusual, chì pudete (se pas l'omosessuale) animi è ghjovani è invitats. Accuminciamu cu un passioni assai di u populu di Cecenia. Anu una sposa per guadagnà tutti i pudori di i invitati. Per tuttu u ghjornu di a celebrazione, ùn hà micca dirittu di parlà cun quellu chì presente. A la sposa pò solu applicà, per esempiu, per portà un vetru di acqua. Tuttu ciò chì puderia dì: "Cibo à a salute". I cuncitadini prupone à pruvucallu, criticannendu o di u sposu, incunente à parlà. Da a saviezza è a restuccia di a sposa nantu à questu ghjornu dependerà di a felicità di a vita famigliali.

E i populi chinesi tujia, a chjave per a felicità sò lacrimi. Un mese prima di u matrimoniu, a sposa accumincia a chianveri ogni notte, per 20 ghjorni - a so matri incunghjenu cù ella, per 10 - u prossimu di parenti, è in vigore di a casale - i so amichi.