Monasteru di San Giorgio Alamanu


In l'isula di Cipru, in parechji volti è di tempu, parechji monasteri foru custruiti, a maiò parte di quelli sò prisirvate oggi è sò in forza. Certi sò assai cunnisciuti, altri - à u cuntrariu. A voti pari chì i turisti è i pericorsi ùn anu più mai saputu da u monasteru di San Giorgio Alamà s'ellu ùn era micca statu in un modu bonu nantu à a costa chjamatu Stonesi Bianchi.

A storia di u monasteru

4 di lugliu 1187 u sultanatu egizianu Saladin anu scunfittu l'armata cristiana è hà catturatu veloci u Rude di Ghjerusalemme solu. Parechji munumenti surviventi sò stati obligati di abbandunà u territoriu di a Palestina è si settleghjanu in altri posti.

Circa 300 monks-eremite chì venenu una volta da tene, hè ghjuntu in Cipru è si sò stallati vicinu à Limassol . A grande famiunalità per mezu di a pupulazione locale era acquistata da u monacu George, hà furnutu cun una cellula induve i peticionarii vinìanu. Giorgiu era cunsideratu un miraculu u travagliu è devoute.

Dopu à a so morte à a fine di u XIIe seculu, un monasteru era custruttu intornu a so celula chjamata dopu à San Ghjuvanni u Vitoricu. Ma di quellu tempu in Cipru ci eranu digià parechji monasteri cù un nomu similar, è per distingue u novu struttura hè eventualmente coñecida cum'è u monasteru di San Giorgio Alamanu. In a traduzzione da u grecu Alamanu significa "Germanica".

In u Medievu u monasteru era inesta. A so nova vita hè principiatu solu in u 1880, quandu una nova chiesa è i celesti monastii eranu eretti in u situ di a vecchia iglesia. Uni pochi anni dopu una fonti fu truvata vicinu à u monasteru, chi era chjamatu Agiosma di San Giorgiu, in a traduzzione da u grecu "sacri". Oghje, quellu chì passa per pudè fretce l'acqua da ellu.

Perchè u monastru turnò addivintò femina?

U monasteru era custruitu di monaciali è pertene à a Metropolis di Limassol. Ma causa di cunflitti internu cù u Metropolitan in u 1907, i monjos fundatori di a struttura ricustruita stendu questu locu. È à a fine di u 1918 u monasteru era vacante. È solu cù l'enormi assistenza di l'Arcuvescu Makarius III in u 1949 u monasteru hà cuminciatu à esse pupulatu, ma digià da e mòli di Dherinia, è diventonu una femina. Cusì ferma oghje è, forsi, divinni u monasteru più grande di l'isula è aiutau cù i so sapienti per a cumincià à restaurà i monasteri di a Vergine Sphalangiotissa vicinu à Limassol, Saint Fyokla è San Nicolau (Cat) nantu à a penisula Akrotiri.

Monasteru in i nostri ghjorni

In l'ùrtimi decenni, a cunfini anu edificatu una nova chiesa è a chjesa, assai innugghieru u territoriu di u monasteru. U tribunale è tutti i vicinanti sò simplificatu sipoltu in fiori. I purcaghji sò impanzati in ghjardinaghju, imbiancatura, apicultura e pittura. Meli è tuttu ciò chì hè pruduciutu in u monasteru, pudete cumprà in una magazzina locale. È ancu di cullà l'acqua sante à a surgente.

Cume si mette à u monasteru di San Giorgio Alamanu?

U cuntestu monasticu si trova in u livante di Limassol circa 20 chilometri, vicinu à u paesi di Pendakomo. Per ghjunghje, hè megliu cunventi cù carbu nantu à e coordenadas.

Se vai da Limassol à circa 7-9 chilomitri da a cità, darà turnu da manca, è dopu à 100 metri restanu à a strada B1. Turn right and go 800 meters before turning to the monastery again to the right. Avanza chì passassi sottu a linea di l'alta veloce è dopu à 800 metri puderete spende à a strada è si vultò dopu. Dopu un chilòggiu vi vede un puntero marronu à u turnu à u monasteru - à a diritta, è avete veramente a vista l'aiutu finali.

Si andarete da a direzzione di Larnaca , in seguente u listessu turnariu và strada andà immediatamente ghjunghje nantu à a strada versu u monasteru, à quale seranu solu 1200 metri.

A visita à u monasteru hè liberu, ma ùn scurdate di visità a buttrega di u monasteru.