A Tartini Square

Quadri Tartini hè u locu da quandu duvere ùn vogliu micca di lascià. Hè situatu à u centru di Piran è hè intaglio di sorpresa è sorpresa. Okkupamentu di una zona petite, l'aria hè un anticu portu cù i barche di pisci. Hè interessante cù monumenti è pedestali stallati nantu à questu.

Pieta di Tartini - description

Truvate l'area hè simplice - si move un nordu di a ghjesgia di San Giorgiu. U portu hè stata turnata in un locu centru di a cità per via di seca è calori, coperta cù a sabbia. Nta stu passatu, i turisti ùn vanu micca vaghjime, perchè in u rigalu tempu u regnu di limpezza in a quadra, ogni inchile hè pensatu è paisaghjoli.

L'ingaghjolu hè facilitu di ricanuscimentu da dui pidalò, à quali bandieri sò attaccati. Sò fatti in onore di u patronu di a cità - San Giorgio è u lione di u Sancte. I dui pedistili date da u 15 ° seculu. A bannera annantu à ognuna risuscita nantu à ghjorni spiciali. In una di San Giorgiu, a bandiera di a cità hè risurda, è in u sicondu - a bandiera veneciana.

A piazza Tartini era chjamatu in unurore di u famusu viulogistu è cumpusitore. Per quessa, i turisti ponu vede u prugramma ovalada di marmuraru biancu, induve l'escultura di Giuseppe Tartini s'arrivela. U locu attrae i turisti cun una storia richia, magnificu formule architecturale.

Posti interessanti in u quadru

À u quatratu sò immubiliate interessanti chì deve esse inspeccionati micca solu da l'esternu, ma ancu da u locu, per esempiu, a casa di u violinista stessu, a ghjente a chjesa di San Petru. E so pareti adornanu u murali di talentu artisti di u mondu.

Tra d'altri palisà interessanti hè nutatu i seguenti:

  1. In a parti sittintriunali di a chiazza, ci hè una casa veneta , custruita da un mercatu rico per u so amatu. Ci era parechje rumore di u so amori, chì anu uffittendu assai l'amatori. Siccomu era impussibile di impedisce di distribuzioni speculazioni idle, u mercatu facilitava fattu una bella casa in u stile gòticu. A so facciata hà urdinatu per fà un bas-relief cun una scritta in latinu: "Fate qualcà falà cum'è quissi".
  2. Un altru locu interessanti di a chiazza è a Loggia , induve in i tempi antichi a riunioni di e persone più riccu di a cità si eranu pussuti. Avà hè una maghjina d'arti, chì hè unu di l'attraversu più visitatu di Piran.
  3. U più anticu edifiziu di a piazza hè a casa Tartini in u stile gòticu. A so restaurazione hè stata fatta in u periodu da u 1985 à u 1991. U custruzzione hè fatta da a diespora Italiana. In u pianu hè a casa-museu di Giuseppe Tartini, chì a so exposizione mostra chjaramente chì u gran compositore hà vivutu è travagliatu.
  4. A chiazza també ajuta u Piran City Hall , situata in una bella mansione di trepenti cun mitade columbe. A so fatta hè adornada cù u legnu di San Marco.

A piazza Tartini hè ancu famosa per i so cafbi è di e toli, cunti aperti cù dolci dolci è dolci, prudutti artighjanali.

Cumu ghjunghje?

Quadri Tartini hè u core di a cità, perchè tutti i viaghji indienenu à fà, puderanu accede da u trasportu pùblicu si alluntanenu da ogni parte di a cità.